Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Používání mailto - klient není nainstalovaný

Od: mirdax* odpovědí: 5 změna:

Ahoj,

po kliknutí na odkaz mailto mi vyskočí hláška, že emailový klient není nainstalovaný jako výchozí a otevře se postupně asi 60 okének s nadpisem něco jako stránku nelze nalézt. Mám v ovládacích panelech nastaveno jako program pro používání emailu Outlook.

Poraďte prosím někdo.

Díky

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar spider

Zkoušel jsi ten odkaz mailto i na jiné webové stránce?

mirdax*
hodnocení

Jj, udělalo mi to asi čtyřikrát po sobě, pokaždé z jiné stránky na jiný mailto.

Konfogurace poštovního klienta v panelu Přístup a výchozí nastavení programů je provedena správně?

mirdax*
hodnocení

Kde je, prosím panel přístup?

doplněno 06.05.10 15:43:

Jo a teď jsem to zkoušel ze skypu, vyskočilo jen jedno okénko a zpráva naskočila, ale byla úplně jinak nastavená (písmo, podpisy...) než mám v Outlooku nastaveno.

doplněno 06.05.10 16:02:

Hele dobrý, asi jsem to vykoumal, nastavil jsem ověřování serveru pro odchozí poštu a celkem to fachá, jen podpis se sám nenačte.

Díky za pomoc

Stačí otevřít nabídku start a jet to jedna z položek nahoře v menu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]