Nejste přihlášen/a.
Prosím o radu. Potřebovala bych poslat přes email krátké videonahrávky. Bohužel i když se to snažím posílat po jednom email mi to nevezme, protože soubory jsou velké. Tyto videa mám nahráté v programu Kodak kde si ukládám fotky a malá videa.
Zajiste zazipovat a poslat pres www.edisk.cz ab si to dotycn stahl k sobe sam a jemu pouze email s heslem a prihlasovacim loginem. Je to zadarmo! Takovch moznosti je dnes spousta, napr www.leteckaposta.cz .
doplněno 11.04.10 21:55:Omluva za chyby a preklepy, spatna klavesnice a kontrola! Ale zajiste www.leteckaposta.cz je nejsnazsi! Eventuelne to poslete mne pres Skype a ja to odeslu na misto urceni. Take pomoc, ne?
Hele kluci a možná i holky - já jsem nikdy nic nezipovala jsem amatér, který se snaží pomoci. Tak musíte po lopatě.
Stáhni tento program a prožen to video přes něj a tím ho zmenšíš...Nevím tedy o kolik ale uvidíš
Pro tento pripad neni zipovani duvodem ke zmenseni, ale pokud je to vic nez jeden soubor, je treba na edisk i jinam zazipovany. Nebo nahravat po jednom. Myslim, ze to zvladne, edisk je super, leteckaposta take.
Děkuji všem rádcům. Vyřešeno - použila jsem edisk.cz - skvělé. Zase je o něco moje generace chytřejší. Díky všem a dobrou noc.
Tak to má nejspíš více, než oněch již zmiňovaných 10MB.
Můžete zkusit předělat Vaše video do jiného formátu, třeba WMV či FLV ,třeba přes tento program: slunecnice.cz/...
Tak to nahrajte třeba na imageshack.us, a protistrana ať si to stáhne.
Bez potřebného odkazu se na to nikdo jiný nepodívá.
Tak tohle zrovna krátká videa asi nejsou...
Imageshack je server, kam tato videa můžete nahrát, a někdo, komu pošlete odkaz, si je může shlédnout.
Teď ale přemýšlím, že jsem Vám asi napsal něco špatně, a to, že z Imageshacku jde stahovat- nejde.
Nebo využijte třeba ulozto.cz, tam můžete nahrát cokoliv o skoro libovolné velikosti.