Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dvd rom nepracuje

Od: wlassta* odpovědí: 7 změna:

zdravim neporadil by mi nekdo proc mi nejdou dvd romky,najednou proste vlozim cd nebo dvd do mechaniky a pise vlozte disk,myslim ze problem bude v biose, priradit romkam pismena ale jsem laik.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

bena*
hodnocení

0x

Zkuste otevřít bednu počítače a zkontrolujte, zda-li jsou do DVD-ROM zapojeny všechny kabely

Měl by to být proudový. Ten jde ze zdroje. (2 červené, jeden žlutý a jeden černý kabílek "přitavené" do takové bílé zásuvky. Tu zapojte do DVD-ROM.)

Měl by to být 40-pinový PATA kabel. Ten jde ze základní desky. (to je takový široký, většinou šedivý nebo žlutý kabel, který je připojen do mechaniky DVD-ROM, harddisku, ZIP mechaniky). To zapojte také do DVD-ROM.

Do BIOSu se také podívejte, zda-li je to tam nastaveno, případně nastavte autodetekci.

wlassta*
hodnocení

no v biosu se tolik nevyznam, jak je to eng.? ta autodetekce?

celp*

Zdarec.Odkdy to nefuguje a co se dělalo s PC?Proč hned bios?Jaký systém?

wlassta*
hodnocení

mam xp sp3,od ty doby co mi tady poradily fixnout nejaky regystry pres hijak,a pak vratit bios na stary parametry.mam 2 dvd vypalovacky, starou lg a asuse, vubec nevim jak ji nainstalovat, zarizeni funguje spravne.

bena*

Co se týče HijackThisu - s tím by něměl být problém. Tam se fixuje software, nikoliv hardware.

wlassta*
hodnocení

tak asi neco s biosem.v biosu by meli byt nazvy vypalovacek stejne jako pevnych disku a nejsou tam...

Pokud "zařízenífungzje správně", jak píšeš, tak mechaniky musí být v BIOSu vidět. Vyzkoušej jednu po druhé jestli je máš přopojené na jednom datovém kabelu.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.