Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se zbavit IDM

Od: jarm® odpovědí: 15 změna:

Již 15 dnů mi IDM upozorňoval, že končí. Já nezala registrovat znovu - dala jsem ne. Teď mi naskakují hlášky a já nevím jak se toho mám zbavit a vlastně k čemu jsem to měla. Nejdou mi otevírat přílohy emailů, pořád to chce jediné - viz foto.

Jak se zbavit IDM

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

vosikac*
hodnocení

0x

*jasne*A kde je ono foto?;)

doplněno 27.03.10 19:52:

Už je tuuuu...se mi asi neukázalo*hi*

hodnocení

ještě jeden

Jak se zbavit IDM #2

vosikac*
hodnocení

0x

*jasne*A jiný program máš? Třeba Office...

vosikac*
hodnocení

0x

*jasne*IDM odinstaluj , třeba přes tento program: slunecnice.cz/...

doplněno 27.03.10 20:04:

A nebo, pokud si ho chceš nechat, musíš mít číslo...Zkus zde: bowie1.webovastranka.cz/...

hodnocení

Nevím, jestli mám Ofice, já jsem starší amatér. A nevím k čemu IDM mám, nevím jak se ke mně dostal (asi jsem něco zkoušela), nechci mít nic placeného. Odinstalování asi umím, pustím se do toho zítra, jelikož za chvíli v rámci Dne země bude u nás tma, nemohu už dnes nic dělat. Jen bych ještě prosila o vysvětlení, k čemu tento program je. P-S. Jdu hrát žolíky při svíčkách...

jirbar*

IDM je snad Internet Download Manager. Vynikající program ovšem sharware. Používám ho bez problému k ukládání všelijakých streamových vídejí z Novy, nebo MP3 z vysílání Českého rozhlasu což jsem jinak neuměl. Zvládne ale i jiné ukládání, stahování po několika vláknech a navazování přerušeného spojení.

doplněno 27.03.10 20:51:

Odinstalování. Pokud se automaticky spouští (asi ano a možná tam běží hlídač), je nutno ho nejdřív ve správci ukončit.

vosikac*

*jasne*Pokud Vám nejdou otvírat emaily, tak to bude software pro otvírání příloh pře internet.Zde je to popsáno: slunecnice.cz/...

Stáhněte zítra RevoUinstaller, nainstalujte a poté otevřete.Naběhnou veškeré programy, co máte nainstalované v PC.Najděte IDM, klikněte jednou a pak na odinstalovat.