Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kopírování z telefonu do počítače

Od: ha* odpovědí: 9 změna:

Prosím může mi někdo poradit, jak dostat z telefonu do počítače kontakty, zprávy atd. přes bluetooth. Při spojení se mi nabízí pouze galerie,tóny atd. Jsem začátečník, Moc děkuji.:(

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

marenka*
hodnocení

2x

To bude chtít prográmek do počítače, něco jako PC Suite. Je potřeba vědět, co máte za telefon. Značku, jestli máte operační systém v telefonu.. Třeba Sony-ericsson má My Phone Explorer ;)

ha*
hodnocení

Mám telefon Nokia 6111. Moc díky.

pepyk93*
hodnocení

2x

Mařenka má naprostou pravdu.Dávám bodík. *palec*Přes PC Suit se dají jednoduchým způsobem zálohovat kontakty,zprávy,poznámky,soubory,nastavení...atd.

Musíš nám napsat,co máš za mobil a poté už to bude hračka. ;)

ha*
hodnocení

Mám telefon Nokia 6111. Díky moc.

hodnocení

0x

Stáhni si z internetu Nokia PC Suite nebo Sony Ericsson PC siute resp. "tvujtelefon"PC suite a pak ti to pomůže se v telefonu přes suite dobře orientovat. Na internetu se do dá běžně stáhnout free. no problemo.

pt®

No to já jsem začátečník taky, a tak se mi povedlo synovi mobil totálně vycucnout. PT /stařenka/

repak*

Odkud stáhnout: přímo ze stránek fy Nokia - www,nokia.cz , nahoře záložka Získat podporu a software, pak si najít tu 6111 a program PC Suite. Sám jsem si takhle nedávno stáhl PC Suite pro 6130.

Po instalaci (možná už při?) nutno aktivovat spojení s telefonem, pro Bluetooth se počítač a telefon musí "spárovat". Je to jednoduché, program velmi dobře vede.

papene*

*cteni*Zde nastuduj: nokia.cz/...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.