Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám notebook značky SONY VAIO (systém Windows 7) již v páté v reklamaci. Jednou mi nebyla uznána, jto tedy znamená, že je tam jakoby počtvrté. Nicméně dvakrát byla vyměněna součástka a jednou pouze přeinstalován software nicméně po reinstalaci počítač blbnul okamžitě ještě víc. Mám servisní zprávy a jsem přesvědčená, že ta závada je prostě SW rázu, jenže co mám dělat když oni započítávají jenom ty dvě se součástkou, jsem přesvědčená, že teď to bude opět jenom přeinstalované, ale co když půjdu reklamovat se SW závadou třeba už potřetí? Vztahuje se na to i záruka? Jak se mám bránit. Počítač mám rok a kdyby se počítala i ta SW závada tak mám 4. reklamaci, všechno mohu doložit videi. Už toho mám vážně plné zuby, psala jsem nejdříve do autorizovaného servisu kde řekli, že se SW věcí nebudou zabývat a výrobce se kterým jsem také byla v kontaktu již na mé zprávy nereaguje. Notebook jsem zakoupila v prodejně Electroworld a oni to řeší jen se servisem i když jsem předložila emaily od servisu i výrobce. Už jsem zoufalá.
Madam. Váš problém tkví v tom, že pořád dokola řešíte cosi se servisními zprávami a komunikací s výrobcem a servisním technikem. To je špatně. Komunikujte výhradně s prodejcem. A trvejte na odstoupení od smlouvy, protože výrobek Vám evidentně brání v řádném užívání věci. Jestli je to SW nebo HW nebo WW (whateverware) závada, vůbec neřešte.
To je snadné... řešil jsem obdobný problém, třetí reklamace mrtvého androidu taktéž v electrowordu, když už chtěli cosi jaksi znovu tak stačilo trochu silnějším hlasem požadovat zboží/prašule a řešilo se...otázka jak je to v rámci sw řešeno ale i tak pokud máte reklamační papír, tak teoreticky lze operovat s verzí "3x závada" ...
Jinak zákazníka nemusí zajímat zda to umře kvůli špatného sw anebo špatné součástky...stále jde o reklamaci...
Jó, kde jsou ty časy kdy šlo Vaio doporučit, anebo že by špatný kus...?
Ja se domnivam, ze po druhe reklamaci a neodstraneni vady mate narok od kupni smlouvy odstoupit.
děkuji za odpovědi, je tam furt ěco, padá grafika, mizí programy, seká se to tak, že to nejde než natvrdo vypnout... mohla bych tu být do zítra, nejdříve mám servisní zprávu na reinstalaci SW, dále na výměnu pevného disku a dále na výměnu základní desky, teď je to 4. reklamace tím pádem 4. jiná závada (za kterou mohu žádat odstoupení od smlouvy), jenže ono to může být softwarem což oni domítají uznat jako řádnou opravu (tím pádem tam s tim můžu běhat dokud neskončí záruka a může to být pořád SW...respektive tu první reklamaci, kdy byl pouze přeinstalován software neuznávají a já se ptám mají na to právo?
Dukazni bremeno lezi na strane prodejce - pokud to dojde tak daleko, ze se budete muset soudit. Zkuste odstoupit pisemne od smlouvy a uvidite, jaka bude reakce.
Takže v podstatě vám vyměnili celý notebook až na klávesnici, zdroj a paměti.
Popisované závady může mít na svědomí vadná paměť notebooku, ale to se dá lehce zjistit a zřejmě bylo zjišťováno.
Softwerová závada? Je možné že nejsou správné ovladače zařízení, nebo nebyl proveden upgrade Biosu.
Ale to by byla chyba technika, zkusit jiného technika?
Rozhodně z toho vinit vás nemohou.
Možná ale před vydáním počítače z reklamace provedli zátěžové testy
V tom případě bych hledal závadu mezi monitorem a židlí.
Dalo by se to řešit nějakým kursem
To by spíše bylo na reklamaci win, ale microsoft dle smlouvy ručí pouze za to, že to zabírá určité místo na disku.
Jestliže kvůli aplikaci nevyžadujete přímo explorer, lze s výhodou použít firefox, nebo operu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.