Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Notebook do 10 tisíc?

Od: od odpovědí: 9 změna:

Zdravim, jsem student a potrebuju nejaky prumerne vykonny notebook hlavne na internet, graf. tvorbu a photoshop, a taky aby zvlad nejakou tu novejsi prumernou hru :) (nemam na mysli nejakou nejnovejsi rezbu) to ne :)

cena by se nemela dostat za hranici 10 000, nechci nEtbook nebo nejaky mini, proste klasiku 14 palcu a vejs :)

Moc se ted v cenach nevyznam, tak dekuji za rady ;)

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Zdravim... ja teda nevim ale podle me budes muset kapanek pritlacit... ja jsem ted je to asi 14 dni kupoval NB ... a vesel jsem se do 15tis. Je to ASUS PRO66I 2,2GHz 4GBRAM ,500GB HDD grafika GeForce GT220M s vlastní 1GB pamětí... rychlou WiFi siťovku 802.11n a hlavne ma 16" display s HD ready roslišením.. v ceně byli i win7 ... frčí suprově... ale za 10tis. fakt herni NB asi nekoupíš... a kolega ma s tim photoshopem pravdu... cituji " Myslím, že pokud máš peníze
na nákup Photoshopu, jsi schopen investovat i do kvalitního hardware za odpovídající cenu." Takže přitlač a kup si neco smysluplnýho a hlavně reálnýho...
od
hodnocení

tak jsem chvilku hledal..

co rikate na tohle:

barbone.cz/...

itlevne.cz/...

u toho HP máš napsano : "Nacházíte se v zobrazení neaktuálního zboží!Toto zboží nemáme v nabídce a nelze je objednat." Jinak ten první (asus) by celkem šel... na to co jsi psal stačí... me osobně by chybělo HDMI.. nebo alespon nejaky TVout a počítej s tím že nemá bluetooth!
krulis*

A já ještě dodám že nemá OS.

hodnocení

0x

korunka.cz/... korunka má zrovna akci

doplněno 10.03.10 14:43:

no není to žádná špička, ale za ty love s legal WIN myslim slušny. Kdyby to bylo bez OS šlo by samozřejmě jít do lepší palby. Neuvedl jste jestli OS potřebujete nebo ne . . . . to taky má lehce vliv na cenu.

hodnocení

0x