Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejde mi obraz u windows movie makeru

Od: smejdik odpovědí: 10 změna:

Ahoj,

prosím poradí mi někdo, proč mi nejde obraz u souborů stažených z kamery příp. mov (změnila jsem na mpeg), jde mi jen zvuk. Mám nainstalovné kodeky K-Lite, v programu windows media player funguje jak obraz, tak i zvuk. Čím to může být způsobeno?Jsem začátečník v movie makeru...

Děkuji za odpovědi.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Movie maker patrně nepodporuje formát videa MOV a pouhou změnou koncovky ničeho nedosáhneš.

smejdik
hodnocení

Aha...a jde to tedy nějak udělat nebo nejde?

Jde, musel by se ten formát MOV překoonvertovat do jiného formátu, se kterým umí Movie maker pracovat.

Jejich přehled je zde:

support.microsoft.com/...

Zvvádnou by to měl i známý VirtulDub.

smejdik
hodnocení

OK, chápu...jen mi ještě poraďte, když už jsem si příponu změnila, mám dát změnit zpět na příponu mov?

Ano, jitě že :)

Je to jako když dáte muži ženské jméno. Někoho to možná na chvíli zmate, ale chlap to bude stále :)

smejdik
hodnocení

Díky ... takže jdu na to, program na konver. videa mi stáhnul kamarád, tak to snad dám...

smejdik
hodnocení

Poradíte mi ještě nějakej program na to zkonvertování...kamarád mi stáhnut špatnej program (je to spíš na spuštění dvd k tv)...nebo to mám udělat v tom virtualdub...Fakt to neznám, asi si myslíte, že jsem úplně blbá, ale fakt dělám se soubory z kamery poprvé :(

Tady najdeš odkazy na stažení programu VirtualDub a Pluginu na otevření souboru MOV:

videohelp.com/...

Jednoduchý návod je potom zde:

dvd.brainweb.cz/...

smejdik
hodnocení

Díky za odkazy... poradíte mi ještě nějaký program na zkonvertování videa z mov?Jde mi o to, jestli když to zkonvertuju, by mi to šlo i upravit v movie makeru - přece jen je pro mě pochopitelnější - takže se spíš chci zeptat, zda to vůbec jde...

No vždyť jsem ti to psal ve svém předcházejícím příspěvku :)