Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ulozto.cz - VIP účet vs moje dohledatelnost

Od: pepyk93* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,mám dotaz a prosím vás o odpověď.

Občas si potřebuji stáhnout nějaký soubor,který je uložený na serveru ulozto.cz.Např,kamarád tam uloží v zaheslovaném archivu RAR nějaké fotky apod...

Problém je v tom,že pokaždé,když chci nějaký takový soubor stáhnout,tak mi to napíše : ,,Překročen počet FREE slotů, použijte VIP download"

Nikdy se mi nepodaří stáhnout žádný soubor.Na internetu jsem si pročetl několik diskuzí na toto téma.Psalo se tam,že jde stahovat (přes free slot) brzo ráno a pozdě večer a někdy prý i dopoledne (to je logické,protože většina lidí je v zaměstnání nebo ve škole).V tom je ten problém,také jsem student a dopoledne jsem ve škole a když se odpoledne vrátím,tam mi zase nejde stahovat.Večer si bohužel nemohu dovolit být vzhůru do půlnoci...*zed*

Napadlo mě se zaregistrovat a ,,koupit" si přes SMS buď 150 MB za 10,- Kč nebo 1000 MB za 30,- Kč.

Teď k otázce.Chci se zeptat zda s máte někdo zkušenost s touto ,,koupí" kreditu.

Nezůstává třeba náhodou číslo odesílatele v nějaké databázi a nechodí potom třeba na toto číslo nevyžádané SMS...?

Funguje to OK? Víte někdo o nějakých nedostatchích této služby?

Nejde mi ani moc o rychlost stahování,protože nepatřím k lidem,kteří pokud nestáhnou denně x stovek MB,tak jako by byl ten den ztracenej.Jde mi o to,abych mohl stahovat kdykoliv bych potřeboval...

Děkuji za každou odpověď. :)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sondaw*
hodnocení

3x