Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Blokovaný příjem IP adresy

Od: evakom* odpovědí: 10 změna:

Ahoj, potřebovala bych se s někým poradit na téma blokované IP adresy při pokusu o akivaci wi-fi routeru. Internet mám od UPC a instalaci wi-fi routeru jsem prováděla s technikem UPC z tel. linky technické podpory. Všechno šlo a dařilo se až do konce, kdy jsme vybrali zabezpečenou (tu mojí) bezdrátovou síť WPA a místo hlášky "Automaticky" nebo "Hotovo" stále probíhalo připojování k síti - a to přes hodinu. Zkusili jsme ledacos, ale marně,až nakonec technik usoudil,že mi něco v mém PC blokuje příjem IP adresy. Nemůže to být třeba antivirový program McAfee? Nebo co by to případně mohlo být jiného? Notebook mám uplně nový a nemám v něm prakticky ještě nic kromě MS Office a nějakých přednastavených věcí od výrobce (Acer). Moc děkuji za odpověď.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

perda*
hodnocení

0x

V routeru na chvíli nastav nezabezpečené připojení a zkus se připojit. Dále zkontroluj zda nemáš zapnuté v routeru filtrování MAC adres.

hodnocení

0x

Nemáš tam ještě firewall, který ti blokuje nové připojení?

evakom*
hodnocení

Nejsem teď u toho počítače, ale jak to poznám? A ten technik z UPC by si toho všiml, když jsme hledali důvod proč to nejde?

hodnocení

0x

Občas wifi síťovka nemá ráda některé šifrování. Občas má uživatel na routeru filtr MAC adres ale už tam nemá žádnou dopsanou. Někdy taky je síť na stejném kanále jako jiná v okolí a ruší se natolik že nelze ta tvoje připojit...Hoď sem obrázky tvého nastavení wifi na routeru

evakom*
hodnocení

Děkuji. Bohužel teď nejsem u toho svého počítače doma, kterého se celý problém týká. Ale můžu se ještě zeptat (jako úplný IT analfabet, kterým skutečně jsem) jak získám obrázky mého nastavení wi-fi na routeru? Navíc nemůžu přece paralelně zkoušet bezdrátové připojení a zároveň být na internetu přes dráty, nebo ne? Díky za odpověď.