Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Potřeboval bych poradit. Mám vypálený cd, chtěl bych si ho stáhnout do PC a potom znovu vypálit . Bohužel se mi to
nevede. Zkoušel jsem to už asi 10x . Jiný vypalovaný cd mi to normálně bere. To CD je Verbatim CD-R48x . Vypalovačka je DVDRW/RAM LG GH24NS 10x10x24x24x SATA. Díky za odpověď.
1) Pokud jsou to MP3 tak je zkus kopírovat jako jakékoliv jiné soubory, tzn. Tento počítač a zkus se dostat na CD. Potom je někam do PC nakopíruj a poté vypal na jiné CD.
2) Pokud se na CD nedostaneš vůbec zkus to v jiném PC, může být problém v tom CD, ne v mechanice.
Kam náhralo - do PC při kopírování? Jakou to hlásilo chybu, jak jsi kopíroval? Nebo do PC se zkopírovalo všechno, ale nevypálilo se vše? Zase, jaká chyba, postup?
Nahrálo se to přes Nero Burning do složky hudba.Dal jsem tam cd -tento pc-jednotka dvd-ram - kopírovat-potom cd vyjelo a chtělo to po mě cd na který se to má vypálit. Pak to prostě znova vyjelo z pc a bylo. Promiň ale jsem absolutní začátečník.
Nekopíruj to do PC přes Nero, ale vytvoř si třeba na Ploše složku MP3, tu otevři. Potom otevři Tento počítač a CD s MP3 Objeví se Ti složky a soubory uložené na CD. Zmáčkni CTRL + A, tím označíš veškerý obsah na CD. Potom takto označený obsah chytni a přetáhni myší do složky MP3 a sleduj, jestli se zkopíruje všechno bez chybové hlášky.
Tak je to tam ale přehrávat to jde ručně každá skladba zvlášť. Půjde to přesunout do WMP knihovny?
Teď mi došlo že to tam muselo bejt vypálený všechno, protože v pc mám celou dobu to cd na který sem to vypaloval.
No vida, když všechny písničky označíš zase CTRL+A a pak klikneš pravým na jeden z označených souborů a dáš přehrát tak se Ti všechny označený dostanou do playlistu. Můžeš přidávat další písničky tak, že je zase označíš ve složce a přetáhneš do playlistu.
Když něco přehráváš ve WMP tak vpravo je seznam písniček - to je playlist. Mám anglický WMP, nevím jak je to v CZ.