Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Stahování hudby na CD

Od: jarm® odpovědí: 30 změna:

Zdravím vás všechny v novém roce. Kdo si se mnou dá práci a naučí mne zkopírovat si nějakou hudbu na CD, které bych mohla přehrát i v autě. Poptřebuji popis a odkazy ve značně srozumitelné formě přiměřené mému věku a schopnostem. Když čtu rubriku o počítačích a příslušenství, mám pocit, že mezi sebou kominukujete v nějaké jiné řeči. Komu se to podaří, tak je borec. Díky.

doplněno 01.01.10 19:48:

Zdravím všechny, kteří mi odpověděli. Stahovala jsem hudbu z uložto, našla jsem jen, že to jde když je na konci napsánlo mp3. Tituly se mi podařílo stáhnout na plochu. Pomocí Nera jsem je "dostala" - po dlouhém zkoušení - na CD. No - jsou tam, ale abych to mohla dát do mechaniky počítače a poslouchat, musím jednotlivé soubory rozkliknout. Přehraje mi to jen jeden titul, potom odkliknu druhý, atd. Dala jsem to normálního přehrávače a nic. Už mi věříte, že jsem amatér? Ach jo.

doplněno 01.01.10 19:59:

A ještě - kde najdu české interprety?

30 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

Pravdomluvný: taky mě to*smich*. Manžel už začal na žárlit, já mu trdím, že jsem IN, ale posloucháme spolu, hlavně ty dojemný*modla*

pravdomluvny*

A bude hůř!:D Kup mu vlastní počítač a máš klid!

hodnocení

Ne, ne - žádný další harapant. Nakonec jsem ráda, když mne v pozdních nočních hodinách s úsměvem odnáší v náruči do postýlky, aby nespinkal sám.( P.S nejsem invalida, chodí mi to samo - když chci:D)

pravdomluvny*
hodnocení

2x

A ještě jeden způsob na stahování z YouTube (ale i jiných serverů).

Jde o to, že video, které si na YouTube přehrajete (nebo ho váš počítač načte, t.j. ta červená čárka pod videem dojede až do konce), máte už vlastně v počítači stažené. V případě prohlížeče Mozila Firefox jej najdete ve složce:

C:Documents and SettingsJMÉNOLocal SettingsData aplikacíMozillaFirefoxProfilesxxxxxxxx.defaultCache