Nejste přihlášen/a.
Dokazal by mi nekdo pomoct s upravou a optimalizaci jednoduchych internetovych stranek? Nekde delam chybu, protoze ve Frontpage se zobrazi normalne, ve firefoxu taktez, ale v exploreru je vse posprehazovane. Mohu zaslat na mail nebo se domuvit jinak
doplněno 06.12.09 10:56:jedna se o tyto stranky: pocitacezboril.sweb.cz/...
Jsem samouk, tak prosim omluvte chyby, kterych jsem se dopustil
Asi takhle: Pokud chceš skutečně prezentovat na internetu svojí firmu zabývající se věcí kolem IT tak si nech udělat trochu profesionální webové stránky na vlastní doméně. Nic proti a bez urážky, ale touhle amatéřinou zákazníky akorát odradíš a nalezení chybky kterou popisuješ se nic nezmění.
Pokud se chceš učit sám tvořit webovky trochu na úrovni můžeš začít zde: www.jakpsatweb.cz/
Jestli chceš mít stránky alespoň trošku zoptimalizované tak nejdřív zapomeň na FrontPage.
Potom si zjisti jaký význam mají třeba nadpisy H1 až H5, proč je dobré občas používat tučné písmo pomoci B nebo STRONG a tak dál.
No a nakonec nezapomeň na takové věci, jako že když přijdu k tobě na stránky a vidím tam že nabízíš nějaký servis, tak je hodně důležité tam rovnou říct KDE ten servis nabízíš. I takovéhle věci rozhodují o úspěchu/neúspěchu stránek. Asi nepojedeš z Brna do Plzně abys někomu vyměnil myš...
no, vidim, ze krome toho, ze mi kazdy rekne ze mam vsechno spatne mi tady asi nikdo s konkretnim problemem neporadi
Prosím? A co bys chtěl ještě slyšet? Už se ti dostalo informace, že ty stránky jsou špatně jak z hlediska HTML tak z hlediska obsahu. Dokonce se ti dostalo i rady kde seženeš informace jak lépe tvořit HTML i co je třeba na stránkách potřeba doplnit.
Jestli myslíš že za takové situace existuje konkrétní rada typu "ve Frontpage změn pozadí ze žluté na červenou a sem přidej animovaný zavináč a budeš na Google první" tak bohužel. Za téhle situace je jediná rada začít znovu od začátku a nejdřív si o tom trošku něco nastudovat!