Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

MS Office 2007

Od: pepyk93* odpovědí: 21 změna:

Dobrý den,prosím o pomoc.Mám notebook s WIN Vista.Je na něm nainstalován Ms Office 2007.Vypršela mi zkušební 60-ti denní lhůta.Chce to po mě,abych opsal nějaký (asi 25-ti místný) kod.Údajně by měl být napsaný na instalačním CD.Protože MS Office byl nainstalován již při koupi notebooku,toto CD samozřejmě nemám.

Nevíte prosím,kde najdu tento kod?

Na Slunečnici jsem nalezl toto : slunecnice.cz/... .Myslíte,že by mi to pomohlo? A je to legální?

Děkuji za odpovědi.

doplněno 21.11.09 17:04:

A koupi (za x tisíc) bych nechal až jako úplně poslední řešení (jsem student a přece jenom ty peníze lze použít i na něco jiného)...

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

perda*
hodnocení

1x

Proto je to zkušební verze na 60dnů - po této době získáte klíč k plné verzi tak, že si ho koupíte. ;)

antynka*
hodnocení

1x

Souhlasím, také používám Open office. Na to, co doma potřebuji stačí a krást software nechci.

sondaw*

On to totiž bude sajrajt pro toho, kdo neumí s OpenOffice pracovat, nechce se to učit a plete si kancelářský balík s grafickým.

krást se nemá, nebo nesmí, ale když to(soft) člověk potřebuje a je to volně k dispozici*nevi*

je to tak, bohužel

sondaw*

Máš docela svérázný názor, bohužel hojně rozšířený. Když budeš nutně potřebovat auto a na ulici jedno bude a dokonce otevřené, tak si ho prostě vezmeš, protože ho přece potřebuješ a bylo volně k dispozici. Že nebylo tvoje už není podstatné. Super!

pepyk93*
hodnocení

Děkuji,nebyl jsem si jist,zda existuje i nějaké jiné (legíální řešení) :).

A ten program je tedy na co? Pokud se smím zeptat...

perda*

Ten program umožňuje vytáhnout již zadané produktové klíče z podporovaných programů. Standardně totiž po zadání již nejsou vidět v původním tvaru.

říká se, že : kdo hledá, najde (na netu obvzlášť jestli chceš legal - zaplať / nelegal - neplať a ušetříš )

je to na tobě

P.S. Office 2007 mám full a je *palec*