Nejste přihlášen/a.
Zdravim,
chcem kupit novy notebook a potrebujem radu pri jeho výbere. Som študent a hranica je 25 000Sk (830€).
denne pouzitie: autocad 2007/08 , internet(aby zvladol aj zlozitejsie stranky a tiez online aplikacie), office
pouzivane raz za cas: multimedia, sem tam hry(nie zrovna tie najnarocnejsie)
najlepsie s Win7
vyhliadol som si 2:
tento sa mi paci viac, no je dost drahy
toto bol skor napad mojho otca, ze si mam pozriet radsej nejaky lacny - acer, asus, no nemyslim ze je to zrovna kvalita. paci sa mi vydrz a tenky vzhlad. je lacnejsi no ma slaby procesor, aspon ja myslim. (cena by sa dala najst aj za 20 000sk)
Ktory je podla vas lepsi? ktory lepsie splna poziadavky podla vas? alebo odporucate nieco ine?
Vďaka za rady
Teda muj názor je že tyto dva ntb jsou neporovnatelné. Z těchto dvou bych bral jedině ten dell a to i kdyby šlo jen o kvalitu (jasně vše neni o značce, je to i o kusu, ale zrovna z aceru mam husí kůži). Sorry ale muj názor.
no, 3d asi nechcem, nvm ci by som to vyuzil. a ja tiez nejako niesom za acer no ale otec povedal ze sa mam pozriet aj na acer resp. asus. no a nemozem ho uplne odignorovat pretoze mi to plati. este som si nasiel toto: lenovoonline.sk/...
co vy nato? splni to poziadavky ktore som zadal? kvalita bude dobra? vydrzi mi to aspon tak 2roky?
Proti asus vcelku nic nemam, sám jeden mam, neni to extra třída, ale na to jsem s nim 2 roky prováděl Jinak to lenovo, to je dříve IBM a toho bych se určitě nebál, osobně se držím značek lenovo, hp, dell, asus- netřídim to podle oblíbenosti ani kvality. Do toho lenova bych osobně klidně šel. A bacha obecně mají asusy slabší baterku (cca 2 hod s nesdílenou grafikou, 2,5 se sdílenou), lépe jsou na tom až ty novější s led diplayem, vycházim z těch které jsem měl v rukách
Tvé nároky by to splnit mělo