Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zapnutí počítače

Od: moniska odpovědí: 5 změna:

Mám windowsXP a už asi týden mám problém ho spustit.Zapnu ho a naskočí mi tam černá obrazovka a nápis:Systém nenalezen.Nejprve to šlo tak,že jsem stiskla mezerník a pc naskočil,ale už ani to nepomáhá,dnes jsem musela celou bednu odpojit a zase připojit,pak to už šlo,,,kde je chyba?Poradí mi někdo?Děkuji.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

perda*
hodnocení

0x

Hned po zapnutí počítače vlez do BIOSU (klávesa F2, Delete - mělo by to být napsáno na úvodní obrazovce) a tam vyhledej něco jako "Boot sequence" a zkontroluj zda máš na prvním místě nastaven HDD.

Nepíše to ještě jinou chybovou hlášku v souvislosti s tím mezerníkem? Nemáš stále v DVD mechanice nějaké CD/DVD? (nebo disketu pokud PC má mechaniku)

moniska
hodnocení

jsem v pc úplný laik,nerozumím tomu,,,,,cd tam nemám žádné.

perda*

Zkus si tedy otestovat disk. Tento počítač -> pravé tlačítko na disk C: -> Vlastnosti -> záložka Nástroje -> Kontrola chyb - Zkontrolovat -> zaškrtnout obě možnosti (Automaticky opravovat.. a Vyhledat a pokusit..) -> Spustit -> Na dotaz Kontrola nebyla provedena... dát Ano -> Restart PC.

Při startu systému nechej doběhnout celou kontrolu.

moniska
hodnocení

Děkuji,jak to zkusím,tak písnu jestli to pomohlo.

moniska
hodnocení

Tak píšu jak jsem slíbila výsledek při zapnutí.Děkuji za podrobný návod,všechno jsem udělala a pc naskočil jako hodinky,jen když všechno už naběhlo,,ikonky,lišta a pod.zase se vypnul a na modré obrazovce bylo něco napsáno,nestačila jsem to přečíst,hned se zapnul znovu,,jen první věta:proces-podproces byl zastaven...takže nevím co to je,ale jak vidíte napotřetí už jde.Ještě jednou děkuji a snad už to bude dobré.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.