Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Převod souborů

Od: donislav* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, prosím může mi někdo poradit, jak mám otevřít poslaný soubor ve VordPad? Pokud je přípona pps tak to otevřu, v dokumentu ne, napíše mi to že nelze číst grafiku nebo se mi otevře okno s kostičkami, půlky písmen. Nevím si s tím rady, jsem samouk, souborů mi chodí denně plno ale nic nevidím a jsou to jen recepty. Děkuji za radu.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pepyk93*
hodnocení

3x

Dobrý den,přijde mi,že jste spletl více věcí dohromady.Soubory vytvořené ve WordPadu (poznámkovém bloku) mají většinou koncovku .*txt (nebo .*rtf).Pps bývají prezentace (soubory) vytvořené v MS Powerpoint.

Můžete sem prosím hodit nějaký screenshot (nebo alespoň podrobněji popsat problém a pokud možno tak s přesným zněním těch chybových hlášek).;)

sondaw*
hodnocení

3x

A pokud máš soubor s příponou .doc, otevřeš ho ve Wordu nebo OpenOffice

pravdomluvny*
hodnocení

3x

Pokud se Ti ve WordPadu otvírá text složený s kostiček a jakési čínské čajové lístky, chybí Ti pravděpodobně font (druh písma), kterým je text napsán. Doporučuji domluvit se s tím, kdo Ti recepty posílá, ať je píše ve Wordu a nějakým běžným fontem. Do Wordu se dají zkopírovat i obrázky.

A ještě odkaz na nejčastěji používané přípony souborů, aby ses v tom orientoval.

idoc.vsb.cz/...

dejavu*
hodnocení

3x

Pokud vám přijde dokument v programu, kt. nemáte, můžete si ho online převést na www.zamzar.com na formát, kt. potřebujete. V prvním okýnku si nastavíte v prohlížeči místo, kde máte v počítači tento dokument uložen, ve druhém pak nastavíte příponu, kt. chcete mít (tedy ve kterém programu to chcete mít konvertováno), do 3. okýnka vložíte email a ve 4. potvrdíte, pak vám přijde na email link, až to bude hotové a tam bude odkaz, kde to máte ke stažení.

pepyk93*
hodnocení

1x

O koncovkách souborů se dozvíte i tady www.fileinfo.com ;)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: