Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co dělat po zapojení mikrofonu

Od: dracain* odpovědí: 5 změna:

1. Jsem úplný začátečník.

2. Mám mikrofon MIC-01A.

3. Zapojím ho do PC (na sto procent do správné zdířky)

4. Nic se neděje. Co mám teď dělat, když chci nahrát zvuk do PC? Mám stáhnout nějaký program, nebo je chyba v mikrofonu?

5. Poraďte prosím někdo!

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

jestli mas Skype, tak si to odzkoušej tam jako "zkušební hovor" zda ti funguje

mikik*
hodnocení

1x

Zdar,

ver. 1: takze nejdrive si otevri START- NASTAVENI-OVLADACI PANELY

ZVUKY A ZVUKOVA ZARIZENI. Zajdi na zalozku Zvuk - Zaznam zvuku(uprostred) a klikni na hlasitost

Aby fungoval míkrofon, musi byt dole zaskrtnuto policko Vybrat - dej pozor pokuid budes mit moc hlasite mikrofon

muzou zacit "vazbit"repro a kvuli piskotu "ohluchnes"

(zalezi jake mas Windows(toto jsou XP) jinak hledej neco podobneho)

ver 2: v pravem rohu klikni PTM (pr.tl.mysi) na ikonu repro a zvol Otevrit ovladac hlasitosti

nahore klikni na Moznosti - Vlastnosti. Zvol Zaznam zaskrtni Mikrofon a OK

Aby fungoval míkrofon, musi byt dole zaskrtnuto policko Vybrat - a opet pozor na hlasitost

doplněno 18.10.09 22:11:

Jeste dodatek - necetl jsem uplne. Pokud Mikrofon funguje - uslysis se v reproduktorech. Muzes nahravat zvuk. To jde jen pres Program! Napr primo ve Windows je: START-PROGRAMY-PRISLUSENSTVI-ZABAVA-ZAZNAM ZVUKU.Uplne nejprimitivnejsi tim i jednoduchy. Pro slozitejsi upravu je potreba lepsi prg. Ty si vyGoogluj ...

dracek*
hodnocení

0x

nebo si stáhni VLC media plaier ,popřípadě v PC by měl být záznam zvuku ale ten má jen omezenou dobu

dracain*
hodnocení

Skype nemám (ale pokud je to freeware, tak si ho možná pořídím) a Záznam zvuku mi z PC záhadně zmizel, stejně jako Malování a Kalkulačka. Ale VLC si stáhnout zkusím.

Dobře, a až ho budu mít v PC, co pak?

dracek*