Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém s Prestashop

Od: petr00000777 odpovědí: 7 změna:

Prosím poradte co dělám špatně ...chci si udělat svůj vlastní eshop a pořád mě to tu píše tohle... prostě když chci dát next tak to nejde...
zde je odkaz na screen.. img.enter4u.eu/...

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

petr123*
hodnocení

0x

Open source je fajn, ale není pro každého. Zvlášť pokud se zasekáváš už na takovýchto základních hláškách...

Píše ti to, že skript nemá právo zápisu do nekterých adresářů. Musíš prostřednictvím nějakého FTP programu do těch adresářů povolit zápis.

petr00000777
hodnocení

A jak se ten zápis povolý? ... prosím poradte nebo jesik by jstemi zvládludělat ten eshop byl bych moc vděčný... vím že to není složitý ale jsem teprve začátečník tak to neumím... prosím poradte

petr123*

V programu kterým jsi soubory kopíroval na server si na serveru najdeš potřebné adresáře které máš vypsané v té chybové hlášce, tam si zvolíš vlastnosti adresáře a povolíš tam zápis. Konkrétní návod ti dát nemůžu, nemám ponětí jaký FTP program používáš.

S instalací ti nepomůžu, konkrétně s Prestashopem nemám žádnou větší zkušenost, když jsem ho zkoušel tak mi nějak moc nesednul. Ale znova tě v dobrém varuji - pokud jsi se zaseknul už na tomhle tak nejsi ten správný člověk na to aby sis sám rozjel eshop postavený na Opensource! Samotná instalace je jenom základ velké hromady práce co je před tebou, pak si ho musíš celý sám nakonfigurovat, nastavit si nějakou zajímavější grafiku, doinstalovat rozšíření které budeš potřebovat, starat se o bezpečnost a tak dál...

petr0007*

Mám total commander

petr00000077

Prosím napište jak se ten zápis povolý je to moc důležitý děkuji

sld

ty jo jsem zvedavej co z toho vznikne za shop *kafe* zverejni prosim potom link(odkaz na obchod:)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: