Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejde cd mechanika

Od: jubelee odpovědí: 2 změna:

Zdravím. Mám problem s cd mechanikou. S počítači jsem hrozný laik. Včera jsem chtěla uvolnit místo na disku a rozhodla se vypálít stažené soubory. Mám Windows Vista a k vypalování použivám Ashampoo Burning Studio. Soubory se mi nezvykle vypalovaly něco přes hodinu a já jsem už musela odcházet, protože jsem počítala tak s 10-15 minutami, které vypalování obvykle zabíralo. Rozhodla jsem se tedy vypalování ukončit, tak jsem zmačkla "Stop" a zavřela Ashampoo, řadně vypla počítač a odešla. Když večer jsem chtěla pustit originální dvd, tak se mi nespustilo, i když jsem slyšela, že mechanika jede. Řekla jsem si, že jsem tam to dvd špatně vložila a zkusila jsem to znovu. Ale zase nic nebylo. Tak jsem zkusila ještě asi 5 různých cd a dvd, která mi předtím šla a nic se nedělo. Když jsem chtěla vypálit dvd přes ashampoo, tak mi furt psalo "Vložte prazdné DVD do mechaniky E", a když jsem chtěla zkusit vypálit hudbu přes WMP, tak mi psalo to samé, akorát s CD. Je možné, že zrušením vypalování jsem nějak rozhodila mechaniku? Nebo je to kvůli tomu, že je zaprašena? Ashampoo použivám už asi půl roku a vždycky to šlo bez problémů. Poraďte mi prosím. Počítač sice ještě mám v záruce, ale nechce se mi ho svěřovat odborníkům z obavy, že by mi vymazali soubory, které už nemám možnost znovu získat. Děkují předem za odpovědi.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Je možné, že mechanika odešla a je jedno, že jsi vypalování přerušila.

Pokud jsou takoví odborníci jako někteří technici VT tady, tak bych jim to fakt nesvěřoval.

Výměna mechaniky ti uložené soubory na disku nijak neovlivní.

wroclav*

Ten samý problem jsem řešil minulý týden-mechanika přestala načítat některá CD tak jsem koupil novou a ta jede,výměnu zvládnete bez problémů sama a pokud je vypalovačka v záruce tak ji nechte spravit a máte rezervní.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: