Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Převod videa .ts ze satelitu do .avi

Od: sasdax* odpovědí: 4 změna:

Mám nahrávku ze satelitu ve formátu .ts a potřebuji to dostat do .avi o přijatelné velikosti. Jak a s čím na to? Výpis z daného .ts přes MediaInfo:

Format : MPEG-TS
Length : 4 GiB
Video #0 : MPEG Video at 4 644 Kbps
Aspect : 720 x 576 (1.778) at 25.000 fps
Audio #0 : MPEG Audio at 128 Kbps
Infos : 2 kanály, 48,0 KHz
Language : cze

Jsem v tomhle naprostý amatér a po po třech hodinách na internetu, pročítání návodů a zkoušení různých programů, jsem tam kde jsem byl. Co potřebuji udělat v několika krocích.

1) Sestříhat video

2) Odpojit audio od videa

3) Video zkonvertovat do divx

4) Spojit audio a video zpět

Je to tak správně?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

celp*
hodnocení

0x

Video je nejlépe sestříhat ve DVD rekordéru.Dokáže to každý přístroj spevným diskem.Audio a video soubory není potřeba rozdělovat.Pro konvezi je potřeba nějaký program,třeba Ultra Video Converter.Pokud nemáš DVD rekordér musíš si pořídit Video střižnu a to se na filmy z televize nevyplatí.Nic z kvalitních programů není zdarma.

rv*
hodnocení

0x

U souboru TS bývá problém, že obsahuje chyby vzniklé při přenosu a některé programy si s nimi neporadí. S úspěchem používám program ProjectX (freeware, recenze např. na tvfreak.sk/... kterým záznam sestříhám a převedu do formátu mpg, který je již bez chyb. Soubor .mpg načtu v programu VirtualDub (freeware), kde provedu konverzi do avi.

sasdax*
hodnocení

Zasekl jsem se na stáhnutí JDK. Jestli to bude takto pokračovat tak to sem mám na co těšit. Nemůžeš mi dát přímo odkaz na stažení?

hodnocení

0x

Výborný konvertor je i TMPGEnc 4.0 XPress. Zvládá široké spektrum formátů pomocí předdefnovných profilů.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma virtualdub