Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Soubor PART

Od: zuzilla* odpovědí: 5 změna:

Ahoj lidi...jsem začátečník a potřebovala bych poradit. Včera jsem pro syna stahovala hru. Teď bych to chtěla nainstalovat a krapánek, nebo spíš absolutně nevím jak.:) Hra obsahuje i crack a je opravdu plná. Už jsem si kvůli tomu stáhla a nainstalovala i Daemon Tools no nevím jak dál. A hlavně vůbec netuším co je to - soubor PART.

Moc děkuji předem za rady.

Zuzka

zámek
maverick uzavřel tuto otázku

Vše potřebné tu bylo řečeno.

Mam pro vás ještě poslední informaci- crack znamená, že hra je pořízena nelegálně a nelegální věci tu řešit opravdu nebudem.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Soubor PART je dočasný soubor neúplně stažených dat stahovaného souboru. Když je stahování ukončeno, tak je soubor PART smazán a zůstane ti ten stahovaný.

zuzilla*
hodnocení

Stahovala jsem to v Opeře a je pravda, že asi minutu před koncem mi to začlo hlásit, že Opera neodpovída, takže mě málem kleplo. To znamená, že to mám zase stáhnout ještě jednou celý?:( Ach jo...vždyť to má 500Mb.

Zkus si pustit v Opeře správce stahování. Je možné, pokud to server umožní, dostahovat chybějícídata. Jinak to budeš muset stáhnout celé znovu.

zuzilla*
hodnocení

No já když si kliknu na Přenosy, tak to tam vůbec nemám, že jsem to stahovala, takže je to jasný. Mám smolíka musím to stáhnout celý. Ach jo.

Ale moc děkuji.

Zuzka

hodnocení

0x
Kolik Mb má ten PART?
Doporučím stáhnout operu 10.00alpha která je oporoti operám 9.xx extrémně stabilní a rychlejší.

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.