Nejste přihlášen/a.
Ahoj, nevíte ještě někdo, kde sehnat návod na sony vegas kromě této stránky - tvfreak.sk/...
Zdá se mi hrozně nepřehledná a jsem z toho zmatený. Chtěl bych totiž vytvořit hudební video a nevím, jak nahrát do vegasu soubor, když není z kamery.
To je ale přesně ta stránka, kterou jsem měl na mysli. Potřebuju něco jinýho. Tam ten návod je na nic!
Mám sony vegas 7.0 a jsem začátečník, tam je zbytečně hodně teorie, potřebuju spíš praktické rady. Nevím, jak nahrát video, ale ne z kamery, mám ho v PC...
Neřekl bych, že Nostradamův návod je na nic, naopak, je tam skoro všechno co pro normální práci můžeš potřebovat. Pokud si s tím videem Vegas poradí tak v tom není problém jestli je video z kamery nebo z PC. Já stejně napřed stáhnu video z kamery do PC, pak si udělám novou složku kam si videa překopíruji a teprve ty zkopírovaný videa zpracovávám. No a ve Vegasu si najdu tu složku kde mám videa a normálně je přidám do projektu.
Co přesně tě trápí a co ti nejde? Vyskočí na tebe nějaká chybová hláška?
Na mě nevyskočí žádná chybová hláška. Jsem prostě laik - začínal jsem v Movie Makeru, a tak i v SV hledám s tímto programem podobnost. Je prozatím na mě moc složitý. Abych řekl pravdu, nevím si s ním rady. Ten návod jsem sice četl, ale nezmoudřel jsem po něm. Největší problém mi dělá importování média, sice ho tam dám, ale nenaskočí mi náhled (vpravo dole). Je to vpořádku? A jak se vůbec stříhá film v SV? Díky
Nepoužívám verzi 7 jako ty, ale 8 a s importem nemám žádný problém. V jakým formátu máš to video který ti nechce Vegas vzít? Když klikneš ve Vegasu v průzkumníkovi na video tak se spustí, když na něj klikneš dvakrát tak se přidá do projektu. Sony Vegas je určeno primárně pro střih videa z kamery, takže formáty z kamery bere v pohodě, ovšem s některými počítačovými formáty mohou být někdy potíže.