Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
minulý měsíc jsem měla v opravě PC, chodil pomalu, trvalo to než se vůbec probudil při startu. Vše odinstalovali a znovu nainstalovali systém XP,který v PC byl při prodeji. Nyní nemohu otevřít skoro žádnou přílohu /soubor/ poslanou mejlem. Pokud je přípona pps, napíše mi to v tabulce NAJÍT, ULOŽIT, STORNO. At dám cokoliv, nejde nic a napíše mi to, že nelze číst graf.kartu.Pak se mi ztratil power point, přes který se toto asi otevírá nevím přesně, ale něco jsem o tom četla. PC jde rychleji, fakt dobrý ale jsou tam tyhle nedostatky, což mě mrzí. Dostala jsem soubor fotografií Matušky,kterého jsem měla ráda, byl to zpěvák našeho mládí a to mám někde uloženo a nelze otevřít.. No pokud někde může poradit co s tím, budu ráda.Jo, ještě chci podotknout, že mi psali lidičky z Poradte, co mám udělat,když po opravě nešel zvuk. Prostě to odnést zpátky, což jsem udělala a oni podle mě tam museli dát jiný systém, myslím že použili DVD nebo CD z jiného PC, nebo nevím. Má to prostě takové nedostatky, o kterých se zminuji.
Děkuji mockrát za rady. D
Pokud Vás neinformovali o tom, že se po reinstalaci smažou všechny programy, tak bych si šel stěžovat a donutil je, aby mi Office nainstalovali zpět. Pokud Vám nevyjdou vstříc, tak bych firmu smazal ze svého telefoního seznamu a už se v ní víckrát neukázal. Takové věci, jako že už v PC nenajdete své staré programy po tom, co se Vám vrátí z opravny, nepatří mezi vědomosti běžného PC uživatele.
za opravu pc jsem dala 1600,- kč ale v tom byla částka 1000,- za kartu oper.paměti 1024, že prý to také k vůli tomu chodilo pomalu, měla jsem jen 256, myslím teda že to nebylo tak hrozné ale měli mi tam dát zpátky co jsem tam měla. Nemám ani word, to postupně přicházím na různé nedostatky. No jo, co mohu už dělat a určitě vím, že tam nikdy nepůjdu.
Word si nainstaluješ svépomocí doma, není to nic těžkého. Program ti to velmi usnadní. Co dalšího ti nejde?