Nejste přihlášen/a.
Může mě někdo prosím poradit jakou si koupit tiskárnu k počítači?
Jsem laik a tak se v tom vůbec nevyznám.
Předem moc děkuji
Jahodová
Hezký den...
Já osobně jsem spokojen s tiskárnou CANON ip4500 - gigafotaky.cz/...
Ale také záleží na tom,co od tiskárny očekáváte...
Budeš tiskut pár stránek měsíčně a oceníš možnost barevného tisku - potom nějakou levnou inkoustovku.
Jestli budeš tisknout desítky a stovky stránek měsíčně tak laserovku.
Inkoustové tiskárky jsou totiž asi nejlevnější, ale zase mají relativně drahé náplně s barvou - v některých případech stojí dokonce nové náplně víc než za kolik koupíš celou tiskárnu (při prodeji tam bývají totiž jen malé předváděcí zásobníky s barvou). Laserovky jsou zase rychlejší a mají levnější náklady na tisk, ty levné jsou ale jenom černobílé.
A až si rozhodneš tuhle volbu tak se znova zeptej a řekni jaké další požadavky na tisk máš, určitě ti něco poradíme. Obecně vzato ale pokud vím tak na trhu momentálně není vyloženě špatná tiskárna, vše je to jenom o poměru mezi kvalitou a cenou.
řešil jsem to, je to asi dva měsíce, googloval, pročítal fóra a došel jsem k Canon MP540. Záleží ale opravdu na tom co tu již padlo - k čemu má ta tiskárna sloužit, já ji mám - 95% kancelářina (čb dokumenty) a v průměru 200 listů za měsíc. Fotka občas. A kopírování a skenování, to bylo také důležité. Zatím spokojenost a proti předchozí HP ani nevím že tiskne, krásně tichá.
Hlavně si dejte pozor na tiskárny, které se nabízí "levně" v supermarketech. Jsou to většinou HP, Lexmark a podobně. Ony to jsou opravdu levné tiskárny na pořízení, ale drahé na provoz. Já mám Canon, která byla sice dražší na pořízení, ale jsem spokojený co se týká malé spotřeby. Mám typ, který má oddělené náplně s každou barvou, takže se dá vyměňovat každá zvlášť. Pouvažujte zároveň jestli chcete tisknout oboustranně, pak je dobré volit typ s obracečem papíru. Může se vám hodit i možnost tisku na CD/DVD, ale na to je potřeba používat k tomu určená media.