Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je Word součástí Windows?

Od: boy* odpovědí: 8 změna:

Ahoj chtěla jsem se zeptat na takouvou věc.Známá si koupila PC a po nějaké době(nedávno) se nechala připojit k Internetu.Firma,která jí připojovala jí musela nějak překopat počítač(jsem laik omluvte můj slang) a když jí ho dovezli,zjistila,že neotevře většinu mejlů,protože nemá prohlížeče.Neotevře ani věci ve windows media prayer,ani jednoduché texty ve wordu.Bylo jí řečeno,že ,když si koupila Windows Vista,tak tam byl Word jen jako zkušební verse a teď si ho musí koupit -je to možné? My jsme si kupovali PC s widows XP home a nemáme s tímhle žádné problémy,myslela jsem si,že Mikrosoft Word je součástí Windows...jak to tedy je? Díky za odpověď

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

marton*
hodnocení

2x

Proč vlastně ta firma počítač odvážela? *ee* Reklamujte stav počítače u ní!

boy*
hodnocení

Samozřejmě,že tam hned volala a reklamovala,ale právě jí bylo řečeno,že Mikrosoft word není součástí Windows a to mě příjde jako hloupost , ale nechci jí mystifikovat a proto se ptám nejprve tady ,protože,když si ho bude chtít stáhnout tak domácí verze je za nějakých 1500,- což je dost,existuje nějaká free verze prohlížeče,aby si konečně mohla přečíst ty recepty na kuře,které jsem jí poslala?

Pokud chcete poslat recepty psané ve Wordu, tak je prostě do mailu ze stránek skopírujte. Vždyť je to obyčejný text, chcete-li to s nějakými obrázky či zdobeným písmem, volte funkci Formátovaný text (HTML).

doplněno 06.06.09 10:10:

K prohlížení dokumentů stačí toto: stahuj.centrum.cz/...
Je to zdarma.

boy*
hodnocení

to ano,já jí to tak klidně udělám,ale vzhledem k tomu,že nejsem jediná,kdo jí v budoucnu bude posílat mejly ve wordu chce to trochu jiné řešení ;)

doplněno 06.06.09 10:45:

ha ,nejdřív bych asi měla číst do konce a pak reagovat *hi* omlouvám se a děkuji za radu, adresu jsem známé přeposlala,tak snad si s tím poradí .Ještě jednou díky

celp*
hodnocení

2x