Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ikony na ploše a připojení

Od: nornik* odpovědí: 17 změna:

Dobrý večer!

Prosím,pomozte mi v tomto problému.Pustil jsem svou sestřenici na chvíli k nooteboku,a nemohu se nyní vůbec připojit.Na ploše,kde byly ikony(opera,mozila,icq,atd),tyto jsou,ale vypadají jako obrázek mp3,a když na ikonu kliknu jako dříve,skočí mi tam windows media player,a nikde jinde se nedostanu.

Poradte mi prosím co s tím provedla,a jak toto napravit.Moc díky-Míra

P.S.Jsem laik,tak prosím poradte mi jako dítěti.

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

james70*
hodnocení

1x

no,jsem již pěknejch pár měsíců na Linuxu ale pokusím se vzpomenout.V levo dole je je START.Na to klikni a mělo by tam být něco jako všecky programy.Po otevření hledej operu,mozzilu nebo něco co máš na mysli a pokus se to otevřít odsud.Zřejmě ti pozměnila asociaci souborů,což vlastně stejnak netušíš co to znamená.Dej echo jak jsi dopadl

nornik*
hodnocení

Díky za odpoved´.Skoušel jsem to jako mou první možnost,ale je to i tam stejné.Všechny programy,at´´

už na ploše,nebo v nabídce start,vypadají stejně,a dělají to,co už jsem psal.

Tak co ted´?Míra

sondaw*
hodnocení

1x

Nepíšeš operační systém, ale zkusila bych spustit PC v nouzovém režimu, restartuj počítač, při náběhu systému několikrát stiskni klávesu F8 a z nabídky vyber Nouzový režim. Po spuštění se zkus vrátit bodem obnovení do dne, kdy PC fungoval normálně

Obnovení systému: Start>Všechny programy>Příslušenství>Systémové nástroje>Obnovení systému

james70*

super nápad a skvělá rada,obnovení systému jedinou možností a pokud né,přeinstal.Zeptej se ségry,kam se šťourala

alf*

snad nemá obnovení vypnuté

taky by mě zajímalo co s tím provedla. Jestli to dobře chápu, tak ani nevím jak to provést, a to co mě napadá by ale nebylo dílo mžiku jak to dokázala ona.

Z vlastní zkušenosti, děti a neználky k počítači jen pod osobním dozorem nebo na omezený účet, pro net nasadit nějaké blokování obsahu.

james70*