Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Přetažení fontů písma

Od: viktorian* odpovědí: 11 změna:

Vím kam , ale nevím odkud přetáhnu fonty písma s českou abecedou (z kterého souboru)( mám Vistu 64)

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

praivo*
hodnocení

2x

Jak odkud? Chceč vědět adresář ve Windows, nebo nějaký web, nebo co? Vyjadřuj se jasně.

doplněno 05.11.12 17:04:

C:WindowsFonts

doplněno 05.11.12 17:05:

Je to složka, kde jsou jednotlivá písma uložena jako soubory.

doplněno 05.11.12 18:22:

Požádej admina, nebo si stáhni nějaký "live"systém, který označení vlastníka ignoruje - třeba linuxmint.com/... nebo kubuntu.org/...

viktorian*
hodnocení

jj. ppotřebuji přetáhnout fonty asi z Windows do administrace webové on-line presentace, nabídka je jen v anglické verzi (Joomag.com)

pozn. nejsem programátor, dík za "názornou " odpověď pro PC málogramotného

doplněno 05.11.12 17:07:

Díky , našel

doplněno 05.11.12 17:14:

Tak jsem to zkusil, ale hlásí mi to , že nemám oprávnění a mám si vyžádat souhlas vlastníka.

Takže dotaz je nyní odkud jinde by se dalo alespoň pár fontů přetáhnout. Dík

Co třeba tady, odtud čerpám taky.

abstractfonts.com/...

ceskefonty.cz/...

viktorian*
hodnocení

Díky, zkusil jse , ale ve výsledku mi to v okně joomag.com ohlásilo error. - zkusi jsem 4 písma se stejným výsledkem.

iz*
hodnocení

0x

Do webové prezentace se fonty zadávají prostřednictvím kaskádových stylů. Nezapomeňte vedle fontů běžných pro Windows zadat i obecnou rodinu fontů pro uživatele jiných operačních systémů.

Většinu běžných fontů mají návštěvníci webů ve svých počítačích, je tedy zbytečné fonty ukládat do adresáře webu. Kromě toho si nejsem jista, zda Vám k tomuto počinu dává licence Visty oprávnění.

praivo*

microsoft.com/...

stackoverflow.com/...

doplněno 05.11.12 19:46:

Obecně asi ano, ale není to tak jednoduché, je třeba toho přečíst víc.