Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problémy se střižnou Pinnacle studio Movie

Od: nicol* odpovědí: 2 změna:

Prosím o radu-nemáte někdo zkušenosti se střižnou Pinnacle Studio Board verze 12.1,?

Kvůli přetočení záznamu z digit.videokamery na DVD jsem si pořídila střižnu.Jsem v tomto směru laik-program mi nainstaloval prodejce-vše fungovalo /mám jí od prosince 08/-začala jsem mít ted se střižnou problémy:

Při exportu videa dám vytvořit disk a ono se mi to na DVD nevypálí.DVD mi vyjíždí z mechaniky.A hází mi tam hláška PROGRAM STUDIO PROGRAM FILE PŘESTAL PRACOVAT -problém způsobil ,že program přestal správně fungovat.Systém Windows program ukončí a oznámí vám,zda je k dispozici řešení-ukončit program.Ukončím program a žádné řešení nenaskočí.

Snažila jsem se ve střižně podívat,zda tam nemám něco nastavené špatně,ale asi jsem to více pokazila.Ted mi nejde ani nahrávat /přenos z kamery do PC/ vždycky mi tam naskočila tabulka,kde jsem měla nastavenou kameru Canon MV700 a taky se mi zobrazila na monitoru kamera /abych nemusela ovládat kameru ručně,ale přes PC/ ted mi nic nenaskakuje a nemůžu najít,kde můžu nastavit kameru Canon MV700.

Pomohlo by,kdybych program střižny přeinstalovala /znova nahrála/ nebo co stím?

Já vím,ted si někdo říká,no jo ženská od plotny dělá věci,co by neměla.Přiznávám se jsem v tomto laik,prosím vás proto o radu jak na to-nikdo v okolí tomu nerozumí a chci dceři /je moc šikovná/ přetáčet na DVD její závody.

Děkuji a prominte,že otravuji.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Ale vůvec neotravujete. Program se dá znovu nainstalovat, ale bude se muset nastavit i připojení té kamery a další parametry. To se takhle po internetu dělá docela špatně, zvláště, když program nemáme nainstalovaný. Chtělo by to někoho u vás v okolí. Odkud jste? Ten prodavač by třeba nepomohl?

celp*
hodnocení

0x