Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak mazat z hlavnej rolety adresy

Od: mauricecz* odpovědí: 10 změna:

som uplny laik co sa tyka notebookov prosim ako mam zmazat adresy odkazy na stranky z hlavnej rolety na pc to ide jednoducho deletom ale na notebooku nie vopred dakujem

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Co to je hlavní roleta?

mauricecz*
hodnocení

no ako ti to mam napisat otvoris explorer no a mas tam okno na napisanie adresy mozes si rolovat a klikat na uz otvorene adresy a ja potrebujem zmazat prave to co je v tej rolete

V FF je to v menu Nástroje - Možnosti - Soukromí - Důvěrná data. Tam se dá nastavit, co vše a kdy chceš mazat.

jabraka*
hodnocení

0x

Jaký důvod máš k tomu,mazat ty adresy?Ty se mažou automaticky z poslední řádky,když nahoru přidáš novou.Když se mi dostane nějaká aktuální až dolů,jednoduše ji přesunu na první místo.

JABRAKA

mauricecz*
hodnocení

no to som mala na pc a dokonca som tam mohla aj deletom mazat ale tu sa mi nic nemaze samo mam toho vela a aj take adresy ktore uz nepotrebujem tak tie by som chcela zmazat.

hodnocení

0x

Nahoře na liště-nástroje-možnosti internetu-vymazak cookies.

doplněno 18.05.09 20:51:

Pardon blbě jsem si přečetl otázku,ještě jsem neviděl notebook bez deletu,To tam opravdu není?

mauricecz*
hodnocení

je delet ale nereaguje na taketo mazanie

start/nastaveni/ovladaci panely/moznosti internetu/odstranit soubory a rovnou tam dej i vymazat historii

To je v exploreru

Nejdou mazat jednotlivé adresy z historie

troja*
hodnocení

0x

Jednotlivě?

Najeď na ni kurzorem a dej Ctlr+Del

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.