Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace na Alza.cz

Od: jakojaaa odpovědí: 15 změna:

Pokouším se reklamovat zboží zakoupené u Alza.cz (jedná se konkrétně o paměti RAM), ale bohužel jsem narazil na pár problémů. V jejich "stručném návodu" na reklamaci je uvedeno, že se mám nejdříve přihlásit do svého účtu a vytvořit si reklamační číslo (RMA). Zde je ale problém- zboží jsem kupoval bez registrace, tudíž mi číslo RMA nejde vytvořit (ani když si založím nový účet). Vezmou mi reklamaci i bez tohoto čísla? Za další- již nemám originální obal od zboží- stačí když RAMky donesu na pobočku jen tak, nezabalené? Zboží bych chtěl zanést osobně na pobočku v Brně, kde jsem si ji vyzvedával - přijímají tam vůbec reklamace?

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cocinkamichalka*
hodnocení

2x

Pro reklamaci ze zákona NEMUSÍTE mít původní obal. Já jsem reklamovala také na pobočce a žádné číslo jsem si netvořila, takže to určitě jde.

Jinak s alzou a reklamací mám jen špatné zkušenosti, po dnu používání jsem reklamovala mobil, tak dlouho ho reklamovali, až ho nakonec ztratili.

doplněno 30.11.12 15:16:

Mowla: no fakt, nejdřív mlžili, že neví co s mobilem je (když jsem se chodila ptát, jak to pokračuje), no a nakonec řekli, že ho ztratili a vyplázli plnou částku zpět... *zed*

joudic*

ja jen dobre, co jsem donesl, to jsem vyreklamoval do 30min cekani

jakojaaa
hodnocení

Jako že ti zboží hned vyměnili za nové? To jsi ale musel reklamovat na centrále v Praze, na pobočkách zboží skladem nemají.

ladaadal*

Míšo, taky mám s Alzou špatné zkušenosti a už od nich nekoupím ani prasklé cédéčko. Popotahovali jsme se tak dlouho, až mi vrátili peníze, akorát jsem projezdil fůru benzínu. Příště kupuju za rohem a ušetřím, i když to bude o 2 stovky dražší. Za ty nervy to nestojí.

cocinkamichalka*

Láďo, mě naštval ten přístup. Nejen, že mi prodali šmejd, ale reklamace trvala opravdu těch celých 30 dní a být měsíc bez mobilu je opravdu na prd. Tak jsem si koupila jiný a jenom se modlila, aby to náhodou neopravili, protože ten kšunt už jsem prostě nechtěla ani zadarmo! Tak tím, že to ztratili, se vlastně problém vyřešil...

ladaadal*

Mě nechali čekat 30 dní, pak to o 4 dny přešvihli a navíc neměli náhradu, tak že mi vrátí peníze. Ale musel jsem znova najet 80km (tam i zpět), abych jim k tomu odevzdal propojovací šňůry. Šlo o promítač. Navíc si mě v telefonu přehazovali jak horkej brambor. Prostě jedno vím jistě - ALZA UŽ NIKDY VÍCE.

 

mowla*
hodnocení

2x

V Alze jsem reklamoval jen jednou, vzal jsem zboží a doklad a dones na pobočku - bez problému (vada byla snadno detekovatelná)...

Za nevrácení zboží včetně originál obalu si prodejce může účtovat nějaký poplatek (podle konkrétní situace)...

Pokud jsi zboží koupil na pobočce v Brně, můžeš je tam i reklamovat - jinak na centrále v Praze...

A - i když nemáš originální obal, velice nedoporučuju nosti RAMky jen tak (v kapse) - sežeň si aspoň antistatický ´pytlík´ (v prodejně počítačů, např.)...

doplněno 30.11.12 15:15:

Cocinkamichalka: .."tak dlouho ho reklamovali, až ho nakonec ztratili"... *smich*

doplněno 30.11.12 15:33:

To Jakojaaa: Pokud zvadu dokážeš nějak smysluplně popsat, pak to technikovi může pomoct - ale stejně si to otestuje... Kontakt (atd.) si při reklamaci napíšou, to, že adresa a jméno nejsou na dokladu, nevadí...

doplněno 30.11.12 16:39:

To Jakojaaa: Koukni do BIOSu, zda nemáš část paměti ´přidělenu´ jinam...

jakojaaa
hodnocení

V BIOSu bylo to samé co ve windows- instalovaná paměť 4GB, k dispozici 3,75GB. Žádné "přidělení paměti" jsem tam neviděl.

mowla*

Bývá to v Advanced nebo Memory - položky, u kterých je slovo "shadow" nebo "cacheable" dej do Disable (jde o položky, u nichž se ROM kopíruje do RAM kvůli rychlosti - dneska nemá praktický význam, jen zabírá tu paměť)...

doplněno 30.11.12 18:22:

Ne - kontaktem to nebude - RAM buďto ´jede´, nebo ne...

doplněno 30.11.12 20:44:

Takže je jasno... ;)

Ale i to by v BIOSu mělo být vidět...

jakojaaa
hodnocení

Opravdu to tam nemám.

Zkusil jsem vyměnit jednu 2GB paměť, kterou jsem považoval za vadnou, za 1GB. S touto pamětí ukazuje sytém 2,75 místo 3GB. Později jsem zkoušel prohodit obě 2GB paměti - tehdy se vůbec ani nenačetl bios. Začínám podezřívat slot do kterého se RAMky upínají, protože se to chová úplně nesmyslně. Je možné že by tam byl nějaký špatný kontakt a tím pádem i zdroj problémů?

jakojaaa
hodnocení

už to mám - těch 0,25GB si bere integrovaná grafika!

 

joudic*
hodnocení

0x

staci donest na pobocku.. meni kus za kus, ale kdyz si reklamaci vyplnite na www, jste rychleji odbaven.. kdyz svuj login nemate neda se nic delat...login je fajn, kdyz uz nic tak az prijde exekutor, budete mit kdykoli faktury k dolozeni vlastnictvi :) V dnesni dobe...

 

jakojaaa
hodnocení

Když jim zboží zanesu, sepíšou se mnou nějaký protokol o převzetí reklamace, nebo tak něco? Na daňovém dokladu není moje adresa ani žádný kontakt - mám ke zboží dát nějaký papír s popisem závady a kontaktem na mě?

 

jakojaaa
hodnocení

Teď jsem si řekl, že vadnou pamět před rekamací ještě naposledy otestuju (i když jsem to dělal už aspoň 5x) a k mému překvapení se PC rozběhlo. Ale ve windows mi to ukazuje jen 3,75 GB použitelné RAM místo 4GB. Podotýkám, že mám 64bit windows. *nevi*

 

abc*
hodnocení

0x
Předat přímo autorizovanému servisu. Zboží, kterému je na území ČR zajišťován autorizovaný servis, doporučuji reklamovat v těchto servisech. Smyslem je urychlení reklamačního procesu přímou reklamací.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]