Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Snižování FPS při hraní hry League of legends

Od: roman* odpovědí: 3 změna:

Zdravím. Potýkám se dlouhodobě se snižováním FPS během hry League of legends a tudíž i následným lagováním. Ze začátku hry se moje FPS pohybují okolo 140-160, což mi plně dostačuje. Postupem času v jednotlivé hře se FPS začínají snižovat k hodnotám 90-100 FPS, kdy lagování se mi děje převážně v teamfightech, kdy mám na obrazovce všechny hráče(postavy). Aktualizoval jsem windows, vyčistil disky, odstranil nadbytečný soubory, kouknul jsem i na teploty a vše drží v normálu. Nastavil jsem si nejnižší možnou kvalitu v nastavení hry.
Co se týká znalostí v tomhle oboru, tak jsem amatér a budu moc vděčný za jakoukoliv radu :) Děkuji mnohokrát předem.
Můj PC:
Microsoft Windows 10 Home CZ 64bit DVD OEM
Intel(R) Core(TM) i7-7700 CPU @ 3.60GHz, 4 jádra
NVIDIA Geforce RTX 3070
Kingston HyperX Fury Black 16GB DDR4
2400WD Blue EX
1TBSeasonic S12II- 520W
Kingston HyperX Savage - 240GB
Monitor 144 Hz

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pavel
hodnocení

0x

Nevím zda to pomůže, ale hru neznám nehrál jsem, ale kouknul jsem. Má nízké HW nároky a výše zmíněná sestava je dostačující až dost. Dle informací z textu a mých zkušností z online her si myslím, že to laguje nějaký hráč. Ty FPS jsou až do 30 FPS normální a nelze mít lagy při 90FPS. Lagy ale může způsobovat slabá sestava jiného hráče, ale také nestabilní připojení či vysoký ping. Takové hráče by servery měly odpojovat automaticky, právě aby nekazili hru, což také již léta dělají. Takže je to složitější otázka, čím to je.

roman*
hodnocení

Co uvádíš, je dost možné, nicméně s internetem problémy nemám a ping se mi drží na 17-18 pingu. Lagy nastávají ke konci hry, kdy se na mapě shromažďují hráči či poskoci a poté se mi to škube. Tohle se mi děje již dlouhodobě a defacto každou hru.

pavel