Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám předplaceno voyo a sdílel jsem ho s přítelkyní žíje ve vedlejším městě ,měla tv sencor vše fungovalo bez problemu ,tv se rozbila koupili jsme novou a od té doby nejde aplikace spustit po přihlášení se objeví hlavní nabídka ,jde spustit ukázka filmu ale když odkliknu že chci film přehrát tak se načítá a za chvíli zčerná obrazovka ---a u skylinku to dělá to samé a ještě to hlásí že jsou zadány špatné přihlašovací udaje -ty zadávám pochopitelně správně jestli dokáže někdo poradit napříllad Netflix má infolinku když je nějaký problem vyřeší ho po telefonu bohužel Skylink ani voyo info nemají proto se obracím na poradnu ...Děkuji
I vysílání a yutube jde normálně tak že připojení wifi je v pořádku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.