Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

VOYO přihlášení

Od: koko odpovědí: 2 změna:

Dobrý den mám předplaceno voyo a sdílel jsem ho s přítelkyní žíje ve vedlejším městě ,měla tv sencor vše fungovalo bez problemu ,tv se rozbila koupili jsme novou a od té doby nejde aplikace spustit po přihlášení se objeví hlavní nabídka ,jde spustit ukázka filmu ale když odkliknu že chci film přehrát tak se načítá a za chvíli zčerná obrazovka ---a u skylinku to dělá to samé a ještě to hlásí že jsou zadány špatné přihlašovací udaje -ty zadávám pochopitelně správně jestli dokáže někdo poradit napříllad Netflix má infolinku když je nějaký problem vyřeší ho po telefonu bohužel Skylink ani voyo info nemají proto se obracím na poradnu ...Děkuji

I vysílání a yutube jde normálně tak že připojení wifi je v pořádku

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

 

hodnocení

0x

Přihlas se na VOYO přihlášení, tam staré zařízení odhlásíš či zrušíš a zadáš tam nové a myslím si, že to bude fungovat. Pokud jsi to tedy ještě nedělal. Přihlášení je na určité zařízení, neboť když se doma na to mrknu, tak tam vidím typ televize... Čili to bere někde z firmware TV...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]