Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Padající SW, slabý procesor?

Od: jan95 odpovědí: 15 změna:

Ahoj,

kámoš se pořád vzteká, že mu často padá 3D program ZW3D. Říká, že PC má na to slušný, ale já si to nemyslím a nevím, jak ho přesvědčit. Procesor je sice i7, ale pouze 1,8 GHz. V minimálních požadavích je u procesoru Intel Core 2 Duo @2GHz. Jsem IT laik, ale soudím, že když je takt procesoru nižší než min. předepsaná, pak je to problém (1,8 < 2). Na počtu jader u 3D CAD softwarů myslím moc nezáleží. Ještě nevím, co má za grafiku, ale není pouze a jenom problém už v tom procesoru? Do příloh zasílám jeho HW a pak min. požadavky pro program.

Díky

Padající SW, slabý procesor?
Padající SW, slabý procesor? #2

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

thetruth
hodnocení

2x

1.8 je základní tak. V případě potřeby se procesor vyžene až na 4.8:

intel.com/...

Takže odhadujete špatně. A C2D je historie, dnes je snad všechno na běžném trhu řádově výkonnější. Tohle jsou mizerné stránky, ale jen pro obecnou představu, o kolik je 12800H výkonnější:

cpu.userbenchmark.com/...

thetruth

A to jsem tam do porovnání koukám dal 3 GHz verzi C2D. Takže ještě větší rozdíl:

cpu.userbenchmark.com/...

Jak píšu, není to exaktní srovnání, jen pro přestavu. Ve výkonu CPU opravdu problém není.

hodnocení

2x
Tvé závěry jsou naprosto mimo a pokud tomu (evidentně vůbec) nerozumíš, nechápu proč někomu děláš poradce. Shazovat násobně výkonnější i7 oproti core2duo je opravdu úsměvné. Jinak rychlost procesoru nemá vliv na nestabilitu sw, hledal bych chybu jinde.
jan95
hodnocení

Jsem strojař-konstruktér, co v těchto programech pracuje, co se týče IT, tak jsem laik, jak jsem psal. Kdybych si myslel, že tomu rozumím, nepsal bych zde. Ale aspoň sis pohonil po ránu ego...

tj
hodnocení

2x