Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak vybrat typ procesoru?

Od: celestyna® odpovědí: 9 změna:

Dobrý den. Zvažuji koupi nového NTB. (ten starý jsem zničila politím vodou). Zkoumám nabídky, narážím na výhodné ceny, ale čemu nerozumím, je najednou obrovská nabídka procesorů AMD Ryzen, Intel Pentium ap. Měla jsem za to, že to jsou zastaralé a nevýkonné typy, můj poslední NTB byl Intel Core i5. Vzhledem k nutnosti mít asi do budoucna Windows 11, byly by tyto procesory vůbec schopné to zvládnout? Prosím jaký je rozdíl mezi Ryzen, Pentium, Core? Jsem naprostý laik, nechci se nechat napálit. PS:kdyby se našel kamarád, který rozumí počítačům a byl by ochotný poradit, byla bych moc ráda. Ale netuším, jestli se najde v dnešní době najde ještě nezištná dobrá duše k pomoci.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Koupil jsem notebook s procesorem Intel I3
Dell Inspiron. Tohle
dpkk.cz/...
Naprosto stačí i na plynulé přehrávání videií v nejvyšším rozlišení atd. Windows 11
Dřív bych to nechtěl ani náhodou,protože každý tvrdí, že je to šrot, praxe ukázala něco jinýho.
Ale pozor! Za tu PODOBNOU cenu je tenhle notebook o dost vykonnejsi. Koupil bych tohle
datart.cz/...

No jestli jste ten první ntb koupil teď někdy za tu cenu tak to byl silně nevýhodný kup.. :) 2 jádrový procesor v dnešní době..

Jinak druhý ntb je ok ale dá se koupit lepší třeba alza.cz/...

Koupil jsem Intel I3, 256 SSD, 8GB RAM ,15"
Za cenu 8500Kč . Je to slabší ale je to DELL
Před 3 roky jsem koupil docela dělo od LENOVO a těsně po záruce mrtvý. Takže výkon mi byl na hovno. Byla to konstrukčně dost podobná sracka tomu, na co jsi dal odkaz.
Takže za tím, co jsem doporučil autorce dotazu, ve druhým odkazu, si těžce stojim

Ano ve druhém odkazu je ucházející. Ale myslím si že je to jedno. Ani Dell není kvalita pokud se neberou vyšší řady.. V téhle nízké cenovce je pomalu jedno co si člověk vezme protože tyhle levný řady nepřekypují kvalitou.