Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
1) nedávno volal z O2, že mám starý modem a podle jejich zjištění nestíhá jejich rychlost internetu, ano je mu 5 let asi. Ale příjde mi , že po jejich hovoru ,kde jsem s díky odmítla nový modem, protože starý funguje a je to neekologické a problém jsem doposud neměla. Tak najednou už mám. jde to děsně pomalu... Klikám myší snad desekrát a čekám a čekám fakt věčnost než to naběhne. Co choděj děti na pc je to k vzteku.. vše jsem pozastrkávala zda není něco vypadnutýho a myš se nezlepšila. Tv máme přes net a filmy se nesekají .ale něž naběhne změna programu je konec filmu.
Testovala jsem si rychlost rychlost
stahování je 37,87Mb/s
odesílání 10,97 Mb/s
Ping 16ms
nevím kolik bylo před telefonátem z O2
2) Přestal mi jít scener na HP Smart Tank 515 , už jsem se registrovala, několikrát jsem podle návodu udělala instalaci, opravu jak znovu tak i proces ,když máte problém... nikdy se to nedokončí a nefuguje to,ani po vyhledání ručně( v neviditelnosti to nebude asi?). kopírovat jde, tisknout dokument taky, jen né scener a ten dost potřebuji.
Platim Avast tak snad to není vir...
Tak když někdo bude laskav a ,,podrobněji" poradí aby to zvládla ženská budu ráda . Předem díky a hezký den
Nejprve dejte pryč ten avast. Není důvod jej mít a platit.
Ta rychlost internetu je dostačující na streamování médií (televize, internetová videa, televizní archivy, filmové platformy) 1920x1080 úplně v pohodě.
To, co popisujete nemá s modemem a rychlostí internetu co dělat, je to problém v počítači.
Zkuste se poptat v okolí někoho alespoň trochu uživatelsky znalého.
Staré skenery jsou často takto znefunkčněny aktualizací windows. Rychlost počítače se snižuje používáním bez servisu.
Chce to vyčistit PC a ověřit aktualizace ovladačů skeneru.
Jak již bylo řečeno, problém máte zřejmě ve svém PC. Avast je odpad, platit za něj jsou peníze spláchnuté doslova do kanálu.
Doporučuji pozvat si někoho trochu znalého, aby problém zkouknul. Bylo by třeba znát konfiguraci PC, podívat se do správce úloh, jak jsou vytížené prostředky, zkontrolovat disky, podávat se do správce zařízení, jestli není problém s nějakými ovladači, zkontrolovat logy atd...a to se nedá úplně poradit podrobněji, je to základní troubleshooting, ale blbě se to dělá, pokud to člověk vůbec nezná.
Můžete skusit otevřít správce úloh a podívat se, zda něco nevytěžuje CPU či nezaplňuje RAM.
Problém se skenováním může souviset s nakopnutým OS.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.