Nejste přihlášen/a.
Můžete vyzkoušet vyčištění mezipaměti aplikace obchodu play. Takže jít do nastavení -> Aplikace -> vyhledat Obchod Google Play a zde (podle druhu androidu) bude někde Vynucené zastavení a taktéž Úložiště této aplikace ...
Nejdříve aplikaci zastavte (bude vás strašit, že může dojít k chybám - potvrdte OK) a přejděte do Úložiště. Zde klikněte na Vymazat mezipaměť. Nyní vyzkoušejte, zda obchod play už funguje. Pokud ne, stejný postup, ale nyní zvolte Vymazat data.
Jelikož je to nový telefon, nepředpokládám, že Vám došlo místo v úložišti, ale i to je zrovna jeden z důvodů, proč nelze nic "stáhnout" a zaktualizovat. Mám pocit, že v notifikační liště ta 5tá ikona patří právě službám google play ... co říká?
V Nastavení to taktéž může být. Museli bychom vědět, co jste nastavovala ... pokud jste si zastavila např. služby google play, tak ano, obchod play nebude fungovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.