Nejste přihlášen/a.
Začly mi chodit nevyžádané mejly, a je pro ně typické, že se dlouho načítají (viz obrázek), i několik minut, někdy se načítání i přeruší. Takže ani pořádně nevím, koho bloknout, navíc se ty adresy často mění.
Nejsou nebezpečné, neotevírám - rovnou mažu, ale jsou otravní.
Nějaké zkušenosti, a prosím nespamujte zde jaké stránky mám či nemám navštěvovat, začlo to po nákupu elektroniky v českém e-shopu.
"...navíc se ty adresy často mění."
Tohle eshopy s elektronikou obvykle nedělají (pokud to není nějaká noname ze zahraničí) a odhlášení newsletteru u nich nic neřeší.
Že to začalo po objednávce může být náhoda. Nebo eshop mohl teoreticky adresy prodat, ovšem opět nic nevyřeší odhlášení u nich.
A dávání do spamu je boj s větrnými mlýny. A většinou zbytečný, tyhle chujoviny málokdy přijdou dvakrát ze stejné adresy.
Nejjednoduší by bylo zapomenout na vlastního poštovního klienta a emaily řešit jen přes webové rozhraní konkrétního poskytovatele.
Pokud se vlastního klienta nechcete vzdát, můžete před jeho spuštěním protřídit (smazat nevyžádané) emaily přes webové rozhraní, aby si klient stáhnul jen ty co chcete.
Nebo do nekonečna blokovat spamy, ale to je boj s větrnými mlýny.
Také si můžete založit separátní email jen na internetové nákupy, přes webové rozhraní stáhnout co potřebujete a zbytek mazat.
Ale ať se na to dívám z které strany chci... pořád mi přijde nejlepší řešit to přímo na serveru (přes web), než si to tahat do počítače.
"můžete před jeho spuštěním protřídit (smazat nevyžádané) emaily přes webové rozhraní, aby si klient stáhnul jen ty co chcete" - jo, to by mohlo zabrat. Pak až se to uklidní, tak se zase vrátím k "normálnímu provozu" přímo přes klienta.
@vibe2: jo, ale spustím outlook a on to začne vše hned automaticky "sosat". Asi na mobilu se to chová jinak, většinou si mejly čtu na počítači a tam to probíhá takhle.
Chceš zrušit každé automatické stahování emailů, ať už po uplynutí sranovenéé doby nebo při odeslání emailu.
MS má nějaké návody na svých stránkách.
Chyba je v tom, jak ten mejl používáte. Jsou totiž v principu dvě možnosti:
1) protokol POP3, pak se každý email stáhne na váš počítač a na serveru smaže. Máte ho pak k dispozici i bez připojení k Internetu.
2) protokol IMAP, pak se poštovní klient jen dívá (podobně jako webový prohlížeč) na mejly na serveru, kde zůstávají. Bez připojení k Internetu nic neuvidíte
Takže pokud budete používat ten druhý (modernější) způsob, tak snadno a rychle můžete mejly které na první pohled nechcete okamžitě mazat aniž by se musely tahat na lokál.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.