Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak poslat fotografiii na email?

Od: joseph odpovědí: 12 změna:

Prosím o radu. Dnes jsem posílal z mého emailu fotografii a jinou emailovou adresu. Odepsali mě, že foto je ve formátu HEIC a nejde jim to otevřít, Potřebují to poslat jako jpg nebo jpeg, případně png. Prosím, jak to mám udělat, aby to došlo? Jsem amatér, prosím " po lopatě ". Díky !

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Manželka na Samsungu také vytváří heic fotky, takže jsem si stáhnul malý ale šikovný prográmek.

Heic file converter: odkaz

Manual "Polopatě": najdeš fotky pro konverzi - okno zmenčíš - otevřeš programek - přetáhneš fotky do okna prográmku a dáš konvezi.

Je potřeba zadat "cestu "kde vylezou hotové soubory.

doplněno 30.01.24 22:27:

Nestahovat verzi "S vylepšením od seznam.cz"

hodnocení

2x

Když dostanu fotku a chci ji uložit, klik levé? myšítko. Naskočí mi tabulka a zeptá se mě, jaký formát chci a kam ji chci.. Zvolím JPG a zvolím na plochu a přejmenuji tak, abych ji příště našla. V mailu Přidat soubory, naskočí plocha a v ní ta moje fotka. Na ni klik a je tam. A pak tu fotku, aby mi nezabordelila plochu, myší přetáhnu do správé složky. Mám asi 40 pojmenovaných složek, všechny naskládané v jedné Album. Tak to s fotkami dělám já, nenapravitelný amatér.

doplněno 30.01.24 18:45:

111, děkuji. Konečně něco dělám dobře. *hi*

111®

to děláš velmi rozumně..jenže ti tazatelé to takto nedělají...pak mají na ploše ve složce jen zástupce a neumí najít zdroj toho zástupce, protže než by si udělali složku FOTO na disku tak to rlzně pytlíkují a ma to máme luštit..

lmgify

> Naskočí mi tabulka a zeptá se mě, jaký formát chci a kam ji chci.. Zvolím JPG

O e-mailovém programu s překódováním jsem ještě neslyšel.

Nemluváím o mailu, mluvím o uložení fotky veformáttu JPG.

111®
hodnocení

0x

tady se to řeší poradte.cz/...

asi používáte HEIC Image Wiewer a tam jsou jen odkazy na fotky..

hodnocení

0x