Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak stáhnout fotky z mobilu do notebooku?

Od: illona odpovědí: 6 změna:

Prosím, poradíte mi, jak stáhnout fotky z telefonu Samsung A 41 do notebooku? Jsem naprostý laik a tak prosím o velmi podrobný návod, abych se mě to povedlo . Notebook je značky Acer Aspire. Děkuji všem.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

6x

Kupte si USB kabel, typ USB-C -> USB-A, ale musí být plnohodnotný, ne jen napájecí. Přes něj si to připojíte a mobil se Vám objeví jako připojené zažízení.

Ještě si musí sjet prstem v základní obrazovce menu, aby mohla vybrat co se má stát. Jinak bude pouze nabíjet. Je tam i možnost USB storage.

To vybere a pak se v počátači mobil ukáže jako flash disk a najde si složku DCIM a samotné fotky.

krtek6
hodnocení

2x

Pokud máte google účet jakože na Android telefonu by měl být, tak pod tím samým účtem se přihlásit v ntb a možnostech kliknout na fotky a stáhnout...to je jedna varianta...druhá je...správný kabel, kterým se mobil spojí s ntb...pozná se to tak, že se vyskočí na ntb okno "přenos souborů" a poté přetáhnout myší z okna třeba plochu..

hodnocení

1x

Do mobilu i do počítače si nainstalujte My Phone Explorer. Je v češtině. Pak lze mobil s počítačem propojit pomocí WiFi bez kabelu. V počítači pak lze telefon editovat.

hodnocení

0x

Dá se také, s fleškou, zajít do servisu mobilu a nechat si odborně fotky stáhnout na flešku. A na počítači vytřídit, uložit do složek a složky popsat. A všechny ty složky pak natáhnout do jedné do ALBUMu. A na plochu s ní. Úžasný přehed pro plantu, jakou jsem já. Jen má zkušenost. *mir*

Přes flešku na přímo to sám udělá každý průměrný uživatel. Stačí jen fleška, která jde připojit k mobilu popř k tomu lze koupit redukci za cca 50kč.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: