Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Propojení dig přijímače s PC přes USB

Od: holvyy* odpovědí: 4 změna:

Zdravim všechny příznivce těchto stránek.Mám digitálví TV od UPC dig kab přijímač Handan CV-600 DVR,má to 160GB a s PC lze prooojit pomocí USB.Po spojení mi to sdělí USB Device a zařízení se nespojí .Hordwer to samo nenajde mám XP Prof.Pokuď jsem se nevyjádřil dobře odborně jsem laik a zkouším..Co mám stahnout nebo jak to propojit,nevím prosím poraďte

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

maxwell*
hodnocení

2x

Hmmm... Tady je mnoho možností. Buď je nutno něco nastavit na tom příjmači aby otevřel ten USB port, nebo si to XP nechce najít. To by znamenalo že by to chtělo nějaký ovladač nebo dokonce Software který umožní spojení. Zkusil bych se podívat na stránkách výrobce tohoto příjmače, nebo zda něco není v návodu. Je možné že to je jako u mého DVD, který pro spojení přez USB potřebuje nejdříve aktivovat.*nevi*

doplněno 12.04.09 19:36:

Tak pohledal jsem - dvb-c-shop.cz/...

Pokuď dobře vidím ten USB je tam pouze na Flashku, nebo fotoaparát. Takže počítač k tomu nenapojíte. Slouží to jen k prohlížení fotek a videí aď už ve foťáku či Flashce, a nebo po zasunutí Flashky a nějakém nastavení na tom příjmači to může ukládat na tu Flasku - je to takové rozšíření toho HDD který tam už je . Nevím jak je tomu třeba s extrérním napojením na HDD, to by mohlo fungovat, ale jen s těmi HDD které to podporují a mají USB kabel na připojení.

holvyy*
hodnocení

Z návodu-USB port slouží k propojení s USB porten PC k rychlému přenosu souborů.

alf*

z návodu

Nejprve propojte přijímač s počítačem pomocí USB kabelu,
a poté nainstalujte USB ovladač a přetáhněte program.

Instaloval jsi? Stejně to nebude žádná sláva, koukám, že má USB 1.1

doplněno 12.04.09 23:35:

USB 1.1 max. 12 Mbps
USB 2.0 max. 480 Mbps

holvyy*
hodnocení

Instaloval ale nic nenalezl nic nenainstaloval natož aby přetahl program co znamená 1.1 verze

doplněno 14.04.09 13:07: