Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Hláška no bootable device

Od: jana05 odpovědí: 5 změna:
Dobrý den, k Vánocům jsem dostala nový nootbok, nemám ho ani dva týdny, a jednou se mi počítač seknul, pak napsal no bootable device. Po zmáčknutí napájecího tlačítka a znova zapnutí to je úplně v pohodě, už mi to nic nehlásí, i po restartovani to bylo v pohodě. Mám to nějak řešit? Nebo se to může jen tak stát? Moc dekuju za odpověď

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar arne1

U nového zařízení by se to stát nemělo. Ale řešit takovou závadu je problém - vyskytne se to jen výjimečně, servis se nemá čeho chytnout.

 

jana05
hodnocení

0x
Děkuji, takže to mám zatím nechat, a pokud se mi to objeví ještě jednou tak už to řešit? Vůbec se v nootbucich nevyznám

 

hodnocení

0x
Je to takovè včasné upozornění, že je to jen technika, která se může i nová kdykoli pokazit, tedy je nutné na ni nespoléhat a jak říkal již soudruh Lenin: "Zálohovat, zálohovat, zálohovat!" ;)
Servis to může řešit, jen když to dokáže navodit. Pokud se to opět stane, tak to aspoň foťte, ať máte důkaz.

 

hodnocení

0x
Omyl, prosím smazat.

 

mll
hodnocení

0x

Mohla selhat komunikace s diskem, která se po vypnutí a znovu zapnutí obnovila. Pokud by se to opakovalo, tak řešit (a může se to opakovat se zvětšující se četností). A jinak to brát jako připomínku toho, že je potřeba pravidelně zálohovat, protože počítač se může kdykoliv i bez varování pokazit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]