Nejste přihlášen/a.
Ahoj, přešel jsem s pevným internetem od Vodafone k O2. Od Vodafone jsem dostal wifi přijímač (anténu na střechu) a jejich router Huawei. Když jsem ukončil smlouvu, myslel jsem si, že router a anténu budu muset vracet, jelikož jsem odešel dříve než za dva roky. Ovšem zařízení mi bylo ponecháno. Tak jsem přemýšlel, jestli se ten nevyužitý roter dá využít, např. jako Acces Point ke stávající síti, ale po připojení kabelů od antény do routeru se nic neděje, tváří se, že do něho internet nejde. Je mi jasné, že to má nějak Vodafone pojištěné, ale otázka zní, lze to nějak vyresetovat, aby se to dalo použít nebo to můžu hodit do popelnice? A co s tou anténou? Lze nějak využít? Díky.
koukni do návodu na str. 168 a další
LTE CPE B2368
Uživatelská příručka 27 Řešení potíží
Vydání 01 Copyright © Huawei Technologies Co., Ltd. 169
Výchozí heslo pro uživatelský účet user je LTE@Endusr. Výchozí heslo pro účet
správce admin je CPE@huawei.
Pokud si nedokážete vzpomenout na heslo, bude zapotřebí zařízení resetovat do
továrního nastavení. Viz 1.5.3 Tlačítko RESET.
Nedokážu se dostat na přihlašovací obrazovku konfiguračního rozhraní.
Krok 1 Ujistěte se, že do adresního řádku zadáváte správnou IP adresu.
Výchozí IP adresou modemu je 192.168.1.1.
Pokud tato adresa byla změněna, je nutné použít novou IP adresu.
Pokud tato adresa byla změněna a novou IP adresu si nepamatujete, vizte rady pro
"Zapomněl/a jsem IP adresu LTE modemu".
Krok 2 Zkontrolujte hardwarová připojení a ujistěte se, že se LED indikátory chovají podle
očekávání. Viz také Průvodce rychlým startem.
Krok 3 Zkontrolujte, zda váš počítač nemá statickou IP adresu.
Krok 4 Zkontrolujte, zda váš webový prohlížeč nepoužívá proxy.
Krok 5 Ujistěte se, že váš webový prohlížeč neblokuje vyskakovací okna a má povoleny skripty
JavaScript a Java.
Krok 6 Resetujte zařízení do továrního nastavení a zkuste nyní otevřít konfigurační rozhraní pomocí
výchozí IP adresy. Viz 1.5.3 Tlačítko RESET.
Krok 7 Pokud problém přetrvá, obraťte se na správce sítě nebo prodejce. Můžete také vyzkoušet
jedno z doporučených řešení v tomto návodu.
Pokročilá doporučení
Zkuste se připojit ke konfiguračnímu rozhraní prostřednictvím jiné síťové služby, např.
Telnetu. Pokud se vám podaří do konfiguračního rozhraní LTE modemu dostat,
zkontrolujte nastavení vzdálené správy a firewallu a pokuste se zjistit příčinu toho, že
rozhraní neodpovídá na požadavky odeslané prostřednictvím protokolu HTTP.
Pokud je váš počítač připojen k portu WAN nebo pomocí bezdrátové sítě, zkuste jej
připojit do portu ETHERNET a opakujte akc
jo a jestli umo6ňuje AP tak bych ho nastavil jako AP
Tak co jak to jde?
No, ten Huawei šmejd nejde nastavit jako AP. Jde v něm vypnout DHCP, což jsem samozřejmě udělal, ale to je vše. Prostě jakmile odpojím anténu, tak to zkolabuje. Zkoušel jsem to resetovat přímo na té anténě, vytáhnout SIMku. Nic. Navíc jako třešnička na dortu, nelze jako heslo pro SSID použít speciální znaky jako např. + (což mám u všech dalších routerů)...Je to prostě šmejd a musím holt pořídit jiný router (rozhodně te Huhlavej).
Koupil jsem dolů do přízemí Router Asus AX6000. Sice drahej jako prase, ale nastavení úplně parádní. Nastavil jsem ho jako AP a ani jsem nemusel nastavovat kanály, vše si zařídí sám a dosah a síla signálu úplně geniální.
Tuhle sračku od Vodafonu ať si strčej za klobouk. Už se vůbec nedivím, že ho po zrušení smlouvy nechtěli nazpět.
No nic, hodim to i s anténou do popelnice.
Díky všem za snahu, važím si toho.
je třeba konkrétní informace a fotky. Jinak nelze identifikovat co router umí. Huawei nestačí také má typ
Jde o to, že ten Vodafone router Huawei i po resetu bliká červeně a i když je spojen přes LAN k síti, tak ho nevidím.
A co návod? t-mobile.cz/...
Další parametry modemu:
Adresa pro připojení: https://192.168.1.1
Device username: admin
Device Password: CPE@huawei
Firmware: B2368_V100R001C00/...
Podporované jazyky: CZ, ENG, SPN
a co tlačítko WPS vyzkoušeno? zkus ho ještě odpojit od sítě, stisknout Reset a držet a připojit do sítě, některé tak mají reset do továrního nastavení..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.