Dobrý den.Koupili jsme notebook v obchode v nasem bydlisti ,priplatili si prodlouzenou zaruku.Nyni pred vyprsenim zaruky odesel.Sli jsme reklsmovst do obchodu,ten je ale zrusen ma jine jmeno jiny majitel.I kdyz stale elektronika.Meli jsme volat primo pojistovnu .Tam jsme rekli problem s notebookem a bylo nam receno at nahlasime c.u.a odeslou celou castku .Pak se ozvali znova a ze mame notebook zaslat k nim.Je to od nas 400km .Nyni nabidli vyplatit penize nebo novy notebook .Nelibi se mi ale ze je castka ponizena o 500kc ze museli zajistit diagnostiku servisu a nezaplti mi ani postovne.Ja preci nemuzu za to ze prodejna tu uz neni .Ja to koupila v miste bydliste abych se vyhla takovym posilanim na dalku.A postovne mi nezaplati.A ze oni platili diagnostiku to me preci take nemusi zajimat kdybych to dala do prodejny tak tam si nic neuctuji pri reklamaci.Jde o pojistovnu Alianz .Poradite mi prosim jak postupovat?Predem dekuji
A z toho plyne poučení, nakupujte u prodejců jako Alza, Datart, TS Bohemia... Měli jste souhlasit s ponížením částky. Teť se kvůli pětistovce budete měsíce handrkoval s nejistým výsledkem.
alza
Zrovna v Alze si srazili 10% za vrácený nevhodný dárek (sešel se 2x). Nakupoval jsem tam velmi často, mnohokrát před vánoci se ptal na možnost případného vrácení nebo výměny, dokud jsem to skutečně jednou nepotřeboval. Za nepoužitý, v originálním obalu, s účtenkou si srazili 10%
re4zon
Protoze sis neprecetl podminky. Do 14 dnu si nestrhnou nic. U te vanocni akce, kdy to snad tri mesice muzes vratit az do konce ledna si strhnou 10%. A ne ze bych se zrovna jich chtel zastavat, ale maji to celkem prehledne uvedeno v par bodech na extra strance, ne nikde v halde miniaturniho textu.
Doporučovat zrovna TSBohemii není to pravé. Pro opakované problémy při vymáhání nákladů vynaložených na oprávněnou reklamaci jsem se nimi "rozvedl". CZC je v tomto směru spolehlivé...
Pokud se to stalo koncem té prodloužené záruky, je pětistovka vzhledem k amortizaci podle mne naprosto ok a vzal bych to. Záleží ale na smlouvě, tu neznáme. Často bývá tolik vyjímek, že pojišťovna nedá nic popř jen mrzkou část. V případě dvouleté záruky jste měli řešit problém s autorizovaným servisem dané značky.
Tedy chápu, že ti jde o princip, nicméně co je v podmínkách nevíme a handrkovat se o pár stovek. Jasně, můžeš to řešit s právníkem přes obchodní právo, ale bohužel bude pro tebe dražší i pouhá konzultace...docela rozumím tomu, že diagnostiku by řešil ten obchod, protože není tak ji od někoho potřebovali a ten poplatek za ní bys musela vymáhat po obchodě, respektive někom kdo převtal závazky. Ale právník nejsem a pořád trvám ba tom, že jste dopadli se zárukou ještě dobře.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.