Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Family safety

Od: pitrs* odpovědí: 7 změna:
Prosím mám dotaz. Táta koupil od nějaké firmy, která repasuje PC tuším že Windows 10 a při prohlížení např. seznamu chce otevřít nějaký článek a naskočí mu hláška, že musí udělit souhlas organizátor Microsoft family safety. Koukal jsem do účtu a problém bude asi, že tam zůstal přihlášený uživatel, který nelze odstranit jelikož je tam vedený jako organizátor a věk je tam uvedený 3 roky. Dá se to nějak zrušit poprosil mě o pomoc ale nejsem žádný IT odborník. Moc děkuji za věcné komentáře s pozdravem Petr

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Co zkusit reinstalaci případně tovární nastavení systému? Tohle měl udělat již prodejce.
PS: důležité soubory zálohovat na flashku

V podstatě to je závada, při repasi to asi mělo být odstraněno. Oslovte toho prodejce, asi to upraví zadarmo.

Nebo klikněte na google a zadejte tam family safety Je tam návod jak to odstranit. Když něco hledáte, zkuste vždycky nejdřív google, já tam obvykle informaci najdu.

pitrs*
Dobrý den, děkuji za radu google zkouším v drtivé většině. Ostatně i díky Googlu jsem přišel na tuto skupinu. Zkoušel jsem hledat a našel i zde na fóru ale spíše se jednalo o obejítí systému. Návody na internetu samozřejmě jsou ale vždy to pohořelo na tom, že nelze s organizátorem, který tam je jakkoliv manipulovat ani odstranit, vymazat prostě nic
pitrs*
hodnocení

Tovární nastavení mě nenapadloděkuji ale na druhou stranu je mi divný, že by se neprovádělo když se PC repasoval. Určitě ale zkusím

hodnocení

0x
Tak to svinstvo od microsoftu smazat a nebude prudit.

pitrs*
hodnocení

0x
Děkuji za odpovědi. Provedl se reinstal a je po problémutakže vyřešeno

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.