Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Soubor nejde odstranit

Od: delta® odpovědí: 22 změna:
avatar delta

Zdravím všechny. Do tabletu jsem si na Disk chtěla nahrát soubor. Pořád se mi ale ve Složce, kde ho chci mít, protáčí kolečko, u kterého je zpráva "Čekání na nahrání". Zkusila jsem ten soubor nahrát znovu, nahrál se, ale ten původní s tím protáčejícím kolečkem a zprávou Čekání na nahrání je tam stále a nemohu se ho zbavit, nejde odstranit. Zkoušela jsem i restart - a nic. Pořád to tam je. Nevíte někdo, co s tím, jak se toho zbavit? Děkuji. Lenovo Yoga Tab 11

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

111®
hodnocení

4x

zkusit v nouzovém režimu, nápověda řekne jak na to..

ben®

111 - tablet zřejmě s OS Android lze spustit v nouzovém režimu? Nebo to má OS Windows?

111®

to ž to pardon ten Tablet jsem nějak zazdil, ach jo a je kravina na světě...*zed*

ben®

111 - to nic, ale měl by tam být OS Android. Tazatelka nám to snad potvrdí.

hodnocení

Ano, OS Android12.

 

111®
hodnocení

4x

no nakonec pokud neztratíte potřebné soubory můžete udělat uvedení do továrního nastavení a potřebné doinstalovat a dokopírovat

 

ben®
hodnocení

3x
avatar ben

Dobrý den, pokud nahráním myslíte stahování z internetu, tak ten tablet od internetu odpojte (vypněte svou "wifinu"). A pokud se kolečko zastaví, tak by mohlo jít soubor/nedokončené stahování smazat (nebo zmizí sám). Potom si zase připojení k internetu zapnete. Zdravím!

P.S. A vymazat Správce stahování (Download).

hodnocení

Vypla jsem Wifi, místo kolečka se tam objevil křížek v kolečku a nejde to odstranit... je to "mrtvé"...

krakex*

Zkuste vymazat mezipaměť aplikace, jak u správce stahování, tak i samotné aplikace, skrz kterou prohlížíte soubory

Popřípadě i u prohlížeče, skrz který jste soubor stahovala

Pokud to nepomůže, můžete zkusit u výše zmíněných aplikací vymazat data, popřípadě je přeinstalovat, nebo pokud jsou to systémové aplikace - odinstalovat aktualizace - vypnout a zase zapnout a aktualizace nainstalovat

U posledního kroku prosím počítejte s tím, že data aplikace se ztratí, tzn. že se např. budete muset přihlásit znova do prohlížeče, apod.

hodnocení

krakex včera 17:20 [nahlásit]

Zkuste vymazat mezipaměť aplikace, jak u správce stahování, tak i samotné aplikace, skrz kterou prohlížíte soubory

Popřípadě i u prohlížeče, skrz který jste soubor stahovala

_________________________________

Když já nevím, kde se to maže...


ben®

delta - ještě jste ani nepotvrdila, že jde o stahování souboru z internetu a jak se jmenuje to, v čem stahování probíhá (např. prohlížeč Google Chrome). Pokud by to byl Google Chrome, tak v jeho nastavení (vpravo nahoře na liště "tři tečky") vymažete Stažené soubory, případně i Další nástroje/Vymazat údaje o prohlížení (tady pozor, ať si nesmažete např. Hesla).

hodnocení

ben - ještě jste ani nepotvrdila, že jde o stahování souboru z internetu a jak se jmenuje to, v čem stahování probíhá (např. prohlížeč Google Chrome). Pokud by to byl Google Chrome, tak v jeho nastavení (vpravo nahoře na liště "tři tečky") vymažete Stažené soubory, případně i Další nástroje/Vymazat údaje o prohlížení (tady pozor, ať si nesmažete např. Hesla).

______________________

Ten soubor přetahujiz pc do tabletu, nestahuji ho z internetu. V tabletu mám Android 12. Když mám zapnutou Wifi, tak se u toho přetáhnutého souboru v tabletu otáčí kolečko a je u něho "Čekání na nahrání". Když Wifi vypnu, je tam kolečko s křížkem a je to mrtvé. Nemohu s tím nic udělat...

krakex*

Omlouvám se za pozdní odpověď, každopádně, data/mezipaměť se maže v Nastavení -> Aplikace a posléze si najdete aplikaci, ve které chcete data smazat. Ve Vašem případě by to nejspíše byl správce souborů.

Jestli to správně chápu, tak jste použila software třetí strany k nahrání souboru přes Vaši domácí síť? Zkusil bych tuto aplikaci kompletně přeinstalovat.
Kdyby Vám i tak nebylo pomoci, jsem si na 99% jistý, že obnovení systému Váš problém vyřeší. Ale stojí to za to, že Vám v notifikační liště stojí jedno oznámení? Asi ne.

 

 

111®
hodnocení

3x
Tabket nema vhodny usb konektor?
06.03.23 17:50
hodnocení

Má.

111®

tak proč to nepřetáhneš pomocí Flešky?

hodnocení

S přetáhnutím nemám problém, ale potřebuji se zbavit souboru, který mám už přetáhnutý v tabletu, ale který hlásí, že se nahrává a akci nedokončí. Nějak zamrzl nebo co a nedokážu se ho zbavit. Nedá se zakřížkovat (zavřít) ani odstranit, nic. Restartovala jsem a nic.

 

ben®
hodnocení

3x
avatar ben

Dobrý den, tak to začínáme od začátku. Nyní tomu rozumím tak, že originální soubor máte někde ve složce v PC a tento (patrně) přes "wifinu" kopírujete do tabletu. Při prvním kopírování souboru jste nepočkala na dokončení (to je ten soubor, který teď nejde odstranit a kde se točí kolečko) a následně kopírovala stejný soubor znovu, což se povedlo a máte ho v tabletu. Já bych znovu vypnul "wifinu", ten originální/kopírovaný soubor v PC buď přejmenoval nebo přesunul někam jinam v PC (odstranil z té původní složky), zapnul "wifinu" v tabletu a podíval se, co dělá to nedokončené kopírování. A zkusil ho odstranit. Nebo ho zkusit odstranit ještě před zapnutím "wifiny". Dejte vědět, jak to dopadlo. Zdravím!

hodnocení

Dělala jsem to podle vás - a nejde to... Už nevím, co s tím... Ještě jsem se chtěla zeptat - mohu pracovat na tabletu, když ho mám připojený k síti?

ben®

delta - nerozumím tomu, jak může ten tablet stále pokračovat ve stahování souboru z PC, když jste ho odstranila z původního místa a už tam není. Takže, je mně líto, ale už více neporadím. Tablet můžete provozovat i při nabíjení.

hodnocení

Soubor jsem přetáhla do tabletu, ale když jsem ho chtěla umístit do složky, tak mi nějak zamrzl, točí se tam to kolečko, hlásí Čekání na nahrávání - a neděje se nic. Je to pořád stejné. Nedá se to zavřít ani odstranit. Je to tam pořád...

ben®

delta - pokud ten nedokončený soubor máte ve složce, tak si z ní vše zkopírujte nebo přesuňte do jiné (třeba nově vytvořené) složky a zkuste celou složku, ve které bude už jen ten jeden nedokončený soubor smazat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]