Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zajistit zájem u redaktorů

Od: adam* odpovědí: 8 změna:

Ahojte.

Spolupracuji ve startup firmě a chtěl bych, aby o nás napsala různá média, novináři apod., protože na trhu poměrně rychle rosteme a chceme, aby o nás vědělo více lidí.

Máte doboru radu, jak zaujmout, aby měli zájem o nás napsat? Zda-li je lepší kontaktovat telefonicky, nebo emailem, atd...

Budu rád za všechny rady a tipy!

Díky moc, Adam

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
Stačí zacinkat správně naditým měšcem. Pak je už jedno zda zvolíte email, telefon nebo osobní schůzku. Za mě by byla nejlepší osobní návštěva.

 

hodnocení

0x
avatar nous

- presne jak pise mettaxa, zacinkej € nebo zasusti korunama a dnesni LUZA ti vykouzli reklamu, teda clanek. A pokud namitnes ze vsichni prece bla bla bla, tak ano vsichni ne, ale ty zas nikdo necte.

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Představuješ si to jak Hurvínek. Proč by novináři měli ve velkém psát o vašem startupu? Od toho je placená inzerce. Pokud jste tak dobří, jak se(nejspíš mylně) domníváš, lidi popř investoři si vás najdou sami.

 

ahoj*
hodnocení

0x

Chces propagaci a publicitu a neumis napsat ani sem, co delate a proc jste zajimavi?

 

hodnocení

0x
avatar bimbam

Kdysi jsem pracovala v redakci městského zpravodaje. Tedy novinářská nula, ale jakési zkušenosti s inzercí a oslovováním redakcí mám.

Inzerce: Jistě víte, jaká je cílová skupina vašich výrobků nebo služeb. Podle toho si vyberte vhodný sdělovací prostředek. Zpočátku to asi nebude televize a internet, ale spíš tištěná periodika. A jistě není třeba dodávat, že inzeráty v nich se liší podle zaměření periodika. Jiné typy jsou v časopisech pro zahrádkáře, jiné v časopisech pro motoristy atd. Velké firmy si kdysi zjišťovaly náklad, cenu periodika, četnost vydání atd. Podle toho teprve inzerovaly nebo neinzerovaly.

Tiskové konference: Pozvánky na TK jsou opět rozesílány podle typu zaměření sdělovacího prostředku. Ale už je zván i rozhlas, přinejmenším regionální, televize (opět alespoň regionální). Někdy to není TK v pravém slova smyslu, ale setkání pracovníků firmy a novinářů třeba v nově dokončené stavbě. Riziko - novináři přijedou, snědí dobré pohoštění, ale nevypadne z nich pak ani písmenko.

Velké reprezentativní akce: Na to asi zatím nemáte, ale i tak se některé firmy zástupcům sdělovacích prostředků představují.

k2

Z jakeho duvodu jsou pro inzerci v 21. stoleti zpocatku lepsi tistena periodika nez internet?

k2 - Domnívám se, že začínající firma nebude mít dostatek financí na inzerci třeba v iDNES. Ale je fakt, že je obrovské množstí jiných stránek, kde bude inzerce levnější a možná díky odbornému zaměření i účinnější. Ale protože já na hodně odborné stránky nechodím, tak je neznám. A proto jsem na tuto možnost zapomněla. Jinak je to z Vaší strany dobrá připomínka!

 

hodnocení

0x
avatar ernie

A chce to firma, nebo jsi to dostal za úkol, anebo je to tvá iniciativa jakožto správného řiťolezce, abys měl čárku?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]