Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problem s internetem O2 - zmena Aktiv HD na HD Stribrny

Od: nospam® odpovědí: 14 změna:

Dobry den,

urcite nejsem sam, kdo ma internet od O2 a komu zmenil stary internetovy tarif Aktiv HD (internet po telefonni lince, bez TV) na HD Stribrny. Predpokladal bych, ze jelikoz jsem si nic explicitne neobjednal, ze budu mit stejne sluzby za stejnou cenu, jen se to bude jmenovat jinak. Bohuzel tomu tak neni. Puvodni cena byla 549 Kc, nova je o stovku drazsi. Asi po tretim kontaktovani O2 ve snaze reklamovat vyuctovani mi nakonec tuto castku odecetli v dalsi fakture. Nyni se vsak situace opakuje, takze uctuji opet tu zvysenou cenu. Prijde mi, ze O2 ma v tom neuveritelny bordel.

Zajimalo by me, jestli je tu nekdo, kdo ma stejnou zkusenost a jak postupoval?

Dekuji.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ahoj*
hodnocení

1x

Všem se v průběhu léta měnil produkt a zdražovalo, dostali jste o tom informaci na faktuře.

Stačí říct: nesouhlasím se zdražením, dostanete cenu 299,- i s televizí kterou nechceš a nejde vypnou :) Papírově 25/5 Mbit a fyzicky 55/10Mbit. Jede to 55/10 Mbit na speedtest.net/...

stačí říci: chci to zrušit, ať mě zavolá ruší při oddělení, těm řekni, cena přes 3 stovky si nemůžu dovolit chci to zrušit, staci mi 20 Mbit do 300 Kč

voják se stará, voják má. Nemůžete se divit, když jen stojíte jak ovečky na porážku, že vám nastaví to, co oni chtějí. Tedy klidně 549,- nebo vic

bohuzel mate pravdu a presne tak to je, jen je dulezite vydrzet a byt neoblomny a rozhodnuty to zrusit.

hodnocení

Informace o fakture? Cekal bych info, ze se cena meni. Kdyz vidim jen jinou castku na fakture, tak to mam brat automaticky, ze se zdrazuje?

hodnocení

nous: a co delat v pripade, ze budou pokracovat v tom procesu ruseni? ja bez internetu byt nemuzu :)

ahoj*

Nene, projdi si faktury pred zdrazenim - tam to je, jenze on je nikdo necte. Kdyz budes reklamovat nemas narok.

jedina moznost je to zrusit, v tu chvili ti teprve snizi cenu :) Nevim zda se lze dostat i pod 299,-

SLEVA NENI ZADARMO

Bohuzel je to hra nervu, napriklad u mobilnich operatoru je to ted kompletne v <!> , ty se domluvis s konkurenci , cely proces je temer hotovy, mas uz novou SIM a rano budes u konkurence a tvuj stavajici operator ti vecer zavola a da ti nabidku o ktere se ti nezdalo a ty zustanes tam kde jsi. Je to nabliti *blee*, ale jsme v CESKU tak co cekas.

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Můj otec má O2 - tuším modrý ... - a zřejmě došlo k nějakému globálnímu navýšení všech služeb o 100,-Kč - netuším, ale prostě to tak nyní je. Neměl jste původní smlouvu časově omezenu?


doplněno 05.12.22 11:18:

no tatík se taky nejprve "napálil" - nějak zapomněl, že akce je jen na první 3 měsíce ... takže neprovedená inkasa a vymáhání..., za jeden rok jsem řešil 2x šílenou komunikaci - až třetí operátor přes watsup dokázal vyřešit. Na jak dlouho netuším. Já bych to řešil změnou poskytovatele služeb.

hodnocení

Ne, puvodni "smlouva" nebyla casove omezena. Castku 549 Kc jsem platil roky. Navic ted pro nove zakazniky na jejich webu je to jeste o stovku levnejsi, takze kdybych si to poridil ted znovu, tak by to melo byt za 449.

 

bort
hodnocení

0x
Jsoz to šmejdi, pryč on bich bylo zdlouhvé
05.12.22 11:49

*nevi*

 

hodnocení

0x

Jsem na tom podobně. Měl jsem HD bronzový za 399. S fakturou za duben přišlo upozornění na změnu od července na HD stříbrný s O2 TV za 495,80. Se změnou jsem nesouhlasil a podle pokynů jsem službu přes zákaznickou linku zrušil a zároveň vyjednal snížení ceny HD stříbrný za 449. Zkontrolujte, jestli vám změnili tarif nebo jen uznali reklamaci jednoho vyúčtování. V tom by mohl být rozdíl.


doplněno 05.12.22 12:24:

Opravuji. Za 399 mám HD btonzový s O2 TV.

hodnocení

Tarif je zmeneny, to je v pohode. Dokonce spatne fakturovanou castku v nasledujici fakture opravili (snizili o ten preplatek). Ale ted po dvou mesicich uplne stejna pisnicka - zase ta spatna castka.

Tak to je jiná situace. Jestli tomu rozumím správně, tak je rozpor mezi tím, co jste sjednal po telefonu s tím, co je fakturováno. Zkusil bych poslat datovkou písemnou reklamaci, ať mají čas na přehrání záznamu.

ahoj*

A co presne chces?

Jakmile oni zjisti ze to od nich chces, tak ti neslevi. To mas jak s zenskou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]