Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nejde mi provést platba na aplikaci Zásilkovna v mobilu

Od: bohumil® odpovědí: 6 změna:
avatar bohumil

Mám problém provést platbu v aplikaci Zásilkovna na mobilu. Po zadání všech údajů a přistoupení k platbě kartou, kliknu na "Zaplatit" , zadám údaje o kartě a kliknu na "Zaplatit 119 CZK". Provede se spojení s bankou a objeví se hláška "Potvrďte svou platbu", "Platbu potvrďte aplikací Smart klíč, nebo ePINem (nastavíte si v internetovém bankovnictví a v bankomatu ČSOB). Pod tím pak červený řádek s nápisem "Návrat do eshopu". No a teď, jak pokračovat dál? Když si otevřu aplikaci Smart klíč a přihlásím se na svůj účet, tam končím a nevím jak dál, kde provést to potvrzení, nebo nastavení. Případně kde vzít ten ePIN. Nějak jsem asi zblbnul, neboť jsem už dříve toto úspěšně prováděl a to ještě i nedávno :), ale nyní nevím jak. *zed* Pokud kliknu na červený řádek s nápisem "Návrat do eshopu", tak se mi objeví zráva, že platba byla správcem karty odmítnuta a mám použít buďto jinou kartu, nebo jiný způsob platby. Ten je pak možný, mimo kartu, pouze přes Gogl Pay. Prosím o informaci, co a kde dělám blbě a jak tu platbu tedy potvrdit. Díky.


doplněno 08.11.22 13:40:

Tak to byl asi nějaký problém v SW aplikace banky, nebo Zásilkovny. Ale spíše banky. Neboť pak druhý den, dopoledne, se pak po kliknutí "zaplatit" objevilo rovněž, že se provádí spojení s bankou a pak, bez jakéhokoliv dalšího potvrzování, platba proběhla a Zásilkovna poslala kód. Bylo mi to totiž nějak divný, neboť asi před týdnem jsem Zásilkovnu objednával také a tehda to šlo rovněž bez problémů a jakéhokoliv potvrzování. Pochopiteně kartou je možné platit na e-shopy (povoleno), zůstatek na účtu i limit karty, vše OK.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar nous

ePin zjistite internetovem bankovnictvi na PC. Je Vam bud pridelen nebo si ho muzete zmenit, CSOB mam, ale nepouzivam, tak presne nevim,.

csob.cz/...

 

st
hodnocení

0x
Když stáhnete dolů notifikační lištu přes aplikaci Zásilkovna tak je tam něco jako potvrdit platbu v smart klíči, na to kliknete v aplikaci potvrdíte platbu, pin, otisk prstu, co máte nastaveno a vrátíte se do Zásilkovny kde se objeví potvrzení platby,,,, pokud to nefunguje tak nějaká chyba, není aplikace banky a smart klíč aktuální, nebo nemá odsouhlaseno nějaké povolení, může taky pomoc restart telefonu. Pozor nedělat jen tak reinstalaci bez odhlášení, můžete si to taky komplet zablokovat.

 

omg
hodnocení

0x

Platil jsi nekdy kartou obline? Zrejme ne.

Protoze platbu musis potvrdit ve smart aplikaci banky! Bez toho banka platbu neschvali. To se stava kdyz jsi na internetu nikdy neplatil (jde o platbu 3Dsecure). Dalsi podminka je dostatek penez na debetce, kredit na kreditce, limity a online platby nastaveny. Vsechno musi byt splneno!

A csob ma jeste takovou blbost, ze kdyz nemas povoleny internetove transakce nebo limit na ne = 0, tak se platba v brane tvari ok ale nic se nezaplati, a kdyz to zmenis tak zmena trva i 24 hodin, ale to asi neni tvuj pripad.

Zkus jinou kartu od jine banky a s jinou smart aplikaci, CSOB to maji fakt hloupe vyresene ty jejich aplikace a smartklic

 

tenconecovi
hodnocení

0x
To jsou tady rady nad zlato. Nic řešit nemusíte a ani nevyřešíte . Zdejší rady jsou jen chytré bláboly. Jak sám píšete šlo vám to a nyní to nejde. Ja posílam tak padesát balíku měsíčně tou nejhorší zásilkovou službou v republice ano je to Zasilkovna není nic horšího. A s tímto problémem se potýkam každý tyden. Vlastně se u každé zásilky modlím aby to šlo. Někdy mi to nejde až dva dny. Chyba není na vaši straně,ale na straně banky.
paveldvorak

Mám účet u RB a posílám zásilkovnou několik balíků týdně, vše funguje, ani netisknu štítek, jen píšu na krabičky kód a vkládám do Z-BOXU...jediný problémem zásilkovny který registruji je prodloužení dodacích lhůt o nějaký ten den

 

ropak
hodnocení

0x

Dobrý den vespolek.

Též mi nejde zaplatit v aplikaci Zásilkovny. Nechá mě to proklikat jméno, mail, mobil, adresu a všechny ty náležitosti, a když kliknu na "zaplatit", napíše hlášku "oops, něco se pokazilo" v černým rámečku. Platba Visa kartou. Zkoušel jsem restartovat mobil, pak koukal i na kartu, jestli platí, tak samozřejmě ano.

Ještě cca před 14 dny to fungovalo normálně. Koukám na webu Zásilkovny, že 11/8 byla nějaká odstávka. Nemůže teď být v tý appce něco jinak? Díky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]