Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci vrátit do alzy notebook do 14 dní, teď jsem četla, že se dá vrátit do alza boxu, nejsem si jistá jestli je tam tak velká schránka aby se tam vešla krabice s notebookem, notebook má rozměry 359 mm 24,9 mm 259 mm a krabice je samozřejmě větší, máte někdo zkušenost? A netuším jestli když tam zadám to číslo a pokud je tam nějaká větší schránka jestli je to naprogramované tak že to pozná že je to notebook a otevře se ta správná největší schránka, to je asi sci-fi? Poradíte?
Ta tiskárna když jsem ji vyzvedávala byla bez krabice, já koupila notebook zabalený v krabici, ale když se otevře největší schránka a nebude se vejít krabice tak to tam můžu doufám dát bez krabice a nestrhnou mi za krabici, samozřejmě to tam dám s obaly a se vším.
Tak už jsem to zjistila, četla jsem že po odstoupení od smlouvy do 14 dní se má vrátit zboží do dalších 14dní. Já to beru ode dne co jsem koupila zboží a četla jsem že první den kdy běží těch 14 dní je další den po koupi a vyzvednutí zboží.
Pak ještě mě zajímá jak často se vybírají alza boxy, když odstoupím od smlouvy online, dokdy musím zboží zanést? Ten den co odstoupím tak zanést nebo odstoupím a zanesu do 14 dní od odstoupení, si říkám že zanesu do alza boxu a oni to vyzvednou za 14 dní třeba.
Proboha!
Vy musíte hlavně ve lhůtě oznámit odstoupení, 14 denní lhůta na vrácení už není propadná...
Já vim online, ale proč píšou že se mají strhnout všechny oblepení a já jsem strhla i to s tím popisným a to samozřejmě nejde uplně strhnout, kdybych věděla že to ponesu do prodejny tak na to ani nesáhnu a strhnu jen ty správné, měli by to napsat že nestrhávat to kde je popis výrobku.
Už to Nekomplikuj te a za jdete s tím do prodejny a je to vyřízené.
Už to Nekomplikuj te a za jdete s tím do prodejny a je to vyřízené.
Do prodejny nic strhávat nemusíte, strhává se adresní štítky proto, aby se to nepletlo přepravci, takže i do Alza boxu to musí být čistá bedna Bez starých adresních štítku, aby tam nebyly čárové kódy když to šlo k vám - Chápete to prosím? Říkám to dost srozumitelně i pro vás?
Panebože vy jste mě nepochopil, co jsem napsala, že jsem strhla štítek s popisem notebooku! Čtěte než něco napíšete, bože kde se tohle bere, ptám se na štítek s popisem notebooku, jestli vadí že jsem chtěla strhnout vše a nebyla si jistá a ten je dotrhaný! Tohle je přesně dnešní dona, chuť si kopnout, nechápu proč máte tu potřebu napsat, zřejmě jste hodně nevyrovnaný tak si léčíte mindráky.
Panebože vy jste mě nepochopil, co jsem napsala, že jsem strhla štítek s popisem notebooku!
Tak to jsi kr*v*. Takové zboží reklamovat nejde. Je poškozené!
Výrobní štítek notebooku je jako na novém autě odbrousit VIN kód a pak auto vracet.
Lze nahradit, ale u dražších značek a přímo u výrobce v zahraničí složitou cestou.
Stalo se z toho neprodejné znehodnocené zboží a rozhodně nelze vrátit.
Podle výrobního štítku se v budoucnu uplatňuje záruka na konkrétní kus a ten se indentifikuje štítkem.
Jak někoho může vůbec napadnout urvat štítek?!
...
Zboží se vždy do 14ti dnů vrací nejlépe v původních obalech, sáčcích a jiného obalového materiálu. Rozhodně se nic nerve a nevyhazuje.
Za názorem o tazatelce si stojím. Tohle fakt nemůže normálního člověka napadnout.
Mimo to Alza boxy mají různé velikosti a Alza jako taková je proslulá zamítáním reklamací. To není vpohodě jako TSBohemia, CZC a jiné eshopy, kde je to vpohodě.
Snad neservala i ten na samotném notebooku...
A kdo by na můj názor remcal, tak ruku na srdce, kdo si koupí novej notebook v poškozené krabici se servanými štítky, když za stejný prachy může mít čistý a nerozbalený kus?
A který obchod ze svého zaplatí za poškozené zboží, pokud ho vůbec přijme i když se jedná o obal?
Ano, dá třeba slevu, ale co ta ušlá ztráta? To si Alza sama zafinancuje? To nemyslíte vážně takové uvažování...
Nevím jak dnes, ale před 5ti lety jsem reklamoval televizor, že má naprasklý plast z výroby. Skoro mi to nechtěli vzít nebýt toho, že už měli tyto reklamace tři. Alza je nejhorší.
přesně ..hlavně to musíte někde a někomu oznámit v té lhutě že odstupujete...jak to tak vypadá chcete to někde narvat do přihrádky a myslet si že vše vyřídí někdo za Vás...a co to tak zanést přímo do prodejny Alzy. a vyřídit vše na místě...?
Tak jsem odstoupila od smlouvy online a vrátila zboží do alzaboxu, ale vidím že rychlejší vyřízení by bylo vrátit zboží na prodejnu, už jsem to jednou dávno absolvovala a donesla na prodejnu a docela rychle byl dobropis a vrácení peněz, teď mam pocit, že tohle bude trvat věky, protože mi píšou že teprve převážejí zboží z alzaboxu na jejich reklamační centrálu, přitom jsem k nim volala a operátorka v callcentru mi řekla, že dopravci vyzvedávají každý den z alzaboxů, no nejsem si jistá, zřejmě to měla za úkol říct a ty alzaboxy prostě nejsou rychlé řešení, je to novinka a ten noťas stál docela dost, takhle to vypadá když je člověk pohodlný a zvolí novinku na trhu, ještě to podle mě nemají zvládnuté a nefrčí to dost rychle, pokud vůbec někdy, spíš bych ráda, kdyby napsal někdo kdo má s vrácením přes alzabox zkušenost, to nevypadá jako rychlé řešení a vyřízení, no už se stalo. Jinak já pořád nevím, jestli když odstoupím od smlouvy tak potom ještě běží čas dalších 14 dní na vrácení podle všeho, takže jsem to tam mohla hodit do dalších 14 dní a nic by se nestalo.
Ale jinak já preferuji alzabox i k vyzvednutí, mam ho tady tak 400 metrů a je to totálně boží jednoduché řešení, pohodlné, jsem moc ráda, že něco takového vymysleli, ještě by mohli tohle vymyslet ohledně potravin včetně mražených, že by si člověk vyzvedl nákup třeba v noci, kdykoliv, nechápu, proč ještě toto není možné, no bylo by pokud by Alza nabízela to co Tesco, myslím že introverti by byli nadšení, já tedy určitě. Chápu že by spousta prodavačů(ček) přišlo o práci, ale alespoň by to vše přestalo být zaměřeno tak nechutně extrovertně, já osobně miluji když si mohu vše vyřídit individuálně na dálku a pak si to vyzvednout bez přítomnosti dalšího člověka, naopak ta přítomnost dalšího člověka je pro mě velice otravná a dost mě to znechucuje.
To online odstupování je super jednoduché, to si pochvaluju, já nevim proč tu všichni psali, že musim odstoupit online, vždyť to jsem udělala hned. Já jsem typ na online věci, to je přece lehké, akorát ten alza box zdržuje, kdoví kdy to na tu pobočku dovezou, ten alza box se jim tedy nepovedl, protože hapruje doprava a jsou pomalí.
Tak pořád to teprve převážej na centrálu, no to je teda úroveň, to budu čekat dlouho, kdybych to hodila do prodejny, už by to mohlo být vyřízené.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.